شمانیوز
شما نیوز

در پنجمین دور افتتاحیه‌های ریاست جمهوری منطقه آزاد قشم رقم خورد:

افزایش ظرفیت اقامت قشم با افتتاح مجموعه اقامتی سولار

بهره‌برداری فاز نخست مجموعه اقامتی سولار قشم بااعتباری معادل یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، 152 تخت به ظرفیت اقامت گردشگران قشم می‌افزاید.

افزایش ظرفیت اقامت قشم با افتتاح مجموعه اقامتی سولار

به گزارش شمانیو زو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این مجموعه اقامتی که امروز دوشنبه 31 خردادماه با حضور ویدیوکنفرانسی ریاست جمهوری به افتتاح می‌رسد، بااعتباری معادل یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی شامل 40 واحد اقامتی متشکل از 24 واحد یک خوابه و  16 واحد دو خوابه است که تمامی نیازهای ویژه گردشگران علاقه‌مند به سفر به این جزیره زیبا را مرتفع می‌کند.

مجموعه اقامتی سولار قشم علاوه بر بخش‌های خدماتی، 5 واحد تجاری برای عرضه محصولات و صنایع‌دستی نیز دارد که درمجموع برای 35 نیروی به‌صورت مستقیم و 60 نیرو به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت.

منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین با 11 هزار و 425 تخت پذیرای گردشگرانی از مناطق مختلف کشور و جهان  بود که با افتتاح این مجموعه، ظرفیت مذکور به 11 هزار 577 تخت خواهد رسید.

گفتنی است امروز دوشنبه 31 خردادماه 1400 در آیین ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد 105 پروژه بااعتبار ارزی 667 میلیون دلار و 276 میلیون یورو و ریالی 61 هزار و 150 هزارمیلیاردی در سه بخش افتتاح، کلنگ زنی و معرفی طرح‌های در حال اجرا در منطقه آزاد قشم معرفی و به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در چهار مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 63 پروژه به اعتبار ریالی 64 هزار و 670 میلیاردی و ارزی 340 میلیون یورو و 281 میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied