شمانیوز
شما نیوز

در پنجمین دور افتتاحیه‌های ریاست جمهوری منطقه آزاد قشم و با افتتاح فاز نخست سایت گردشگری کندالو صورت می‌گیرد؛

توسعه گردشگری در خطوط ساحلی قشم

فاز نخست سایت گردشگری کَندالو با200 میلیارد ریال سرمایه توسط سازمان منطقه آزاد قشم باهدف افزایش ظرفیت گردشگری در نوار ساحلی جزیره به دست حسن روحانی افتتاح شد.

توسعه گردشگری در خطوط ساحلی قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این پروژه در مساحتی به وسعت 6 هکتار، برای 25 نیروی محلی به‌صورت مستقیم و 75 نیرو به‌صورت غیرمستقیم اشتغال به همراه داشته است.

محوطه‌سازی اسکله، احداث بلوار دسترسی، تأمین روشنایی و فضای سبز این بلوار ازجمله اقدامات انجام‌شده در فاز نخست بهره‌برداری از این سایت گردشگری است.

توسعه، افزایش کاربری و امنیت فعالیت‌های دریایی از صیادی گرفته تا فعالیت‌های تجاری و گردشگری، ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای جوامع محلی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برای ساخت این سایت می‌باشد.

گفتنی است امروز دوشنبه 31 خردادماه 1400 در آیین ویدیو ویدیوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد 105 پروژه بااعتبار ارزی 667 میلیون دلار و 276 میلیون یورو و ریالی 61 هزار و 150 هزارمیلیاردی در سه بخش افتتاح، کلنگ زنی و معرفی طرح‌های در حال اجرا در منطقه آزاد قشم معرفی و به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در چهار مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 63 پروژه به اعتبار ریالی 64 هزار و 670 میلیاردی و ارزی 340 میلیون یورو و 281 میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied