شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی شهرک های صنعتی طولا و فجر مطرح کرد؛

معرفی "برند قشم" با افزایش کیفیت تولیدات جزیره

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با رفع مشکلات و حمایت از تولیدکنندگان، استانداردسازی و افزایش کیفیت محصولات تولید شده در منطقه، می توانیم به معرفی بهتر "برند قشم" بپردازیم.

معرفی "برند قشم" با افزایش کیفیت تولیدات جزیره

به گزارش شمانیوز  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان مستقر در شهرک های صنعتی طولا و فجر قشم، اظهار کرد: با رونق تولید، ایجاد اشتغال پاید و بهبود وضعیت اقتصاد منطقه شاهد افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان با هدف تحقق شعار سال، افزود: انتخاب شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نشان دهنده توجه ایشان به اهمیت تولید و حمایت از آن و همچنین نقش پررنگ تولیدکنندگان در ایجاد رونق اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم است. تمام بخش های سازمان منطقه آزاد قشم نیز در همین راستا به ماموریت خود جهت حمایت از تولیدکنندگان می پردازد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: با حذف فرآیندهای اضافی و پاسخ به نیازهای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن باید از سرگردانی سرمایه گذاران و کارآفرینان جلوگیری کرد.

به گفته درویش پور؛ در آینده نزدیک و با همکاری بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم جهت ساماندهی وضعیت شهرک های صنعتی و رفع مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان مستقر در این شهرک ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی ما حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران است، گفت: تکریم فعالان عرصه تولید و کارآفرینان می تواند به پویایی فضای تولید و فعالیت اقتصادی در شهرک های صنعتی و همچنین ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان کمک کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: امروزه جامعه ای رشد پیدا می کند که فضای کسب و کار و تولید در آن رونق پیدا کرده و به جایگاه اصلی خود رسیده باشد.

درویش پور با اشاره به اهمیت نوآوری و خلاقیت در واحدهای صنعتی جهت پیشرفت و رونق تولید، افزود: در دنیای امروز سازمان ها و واحدهای تولیدکننده ای موفق هستند که در عرصه رقابت با استفاده از خلاقیت، نوآوری و بهره گرفتن از توانمندی نیروهای انسانی متخصص پیشتاز باشند.

وی در پایان کیفیت محصولات تولید شده در منطقه آزاد قشم جهت حضور در بازارهای داخلی و صادراتی را دارای اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با رفع مشکلات و حمایت از تولیدکنندگان، استانداردسازی و افزایش کیفیت محصولات تولید شده در منطقه، می توانیم به معرفی بهتر "برند قشم" بپردازیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در جلسه با کارکنان مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان، گفت: هر اندازه کسب و کارها و فعالیت واحدهای تولیدی در جزیره قشم رونق پیدا کند، شاهد رشد اقتصادی، توسعه بیشتر و همچنین افزایش کیفیت زندگی ساکنان منطقه خواهیم بود.

درویش پور ادامه داد: باید از شیوه های سنتی و فرآیندهای اضافی فاصله گرفته و با برنامه ریزی صحیح جهت هدایت سرمایه گذاران در حوزه های مختلف که برای رفع نیازهای جزیره و حضور در بازارهای صادراتی اهمیت دارند، به فعالیت بپردازیم.

وی اضافه کرد: گردآوری آمار و اطلاعات دقیق با ایجاد تصویری واقعی از شرایط موجود در واحدهای تولیدی فعال و شهرک های صنعتی به شناخت ظرفیت ها و نیازهای منطقه کمک شایانی می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ایجاد ارتباط خوب میان صنعت و دانشگاه جهت رفع نیازهای موجود در بخش نیروی انسانی متخصص را یکی از برنامه های دارای اهمیت دانست.

درویش پور در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد رونق اقتصادی و کمک به اقتصاد ملی یکی از ماموریت های اصلی منطقه آزاد قشم است و با تکریم سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانیم برای فعالین اقتصادی ایجاد انگیزه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied