شمانیوز
شما نیوز

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد؛

برگزاری دوره مهارت های حرفه ای و اداری ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره مهارت های حرفه ای و اداری کار با رایانه شامل آشنایی با مجموعه نرم افزارهای Office برای کارکنان این سازمان خبر داد.

برگزاری دوره مهارت های حرفه ای و اداری ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا صادقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی شامل آشنایی با نرم افزارهای word و Excel در محیط کار و برخورداری از مهارت های حرفه ای لازم در این زمینه به عنوان بخشی مهم و کارآمد برای کارکنان در انجام امور اداری و رفع نیازهای پایه و اساسی سازمان می باشد.

وی ادامه داد: مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم با شناسایی نقاط ضعف و قوت نرم افزاری و متناسب با مهارت های مورد نیاز کارکنان دوره های یاد شده را به مدت ۲۰ ساعت در محل موسسه آموزش عالی با حضور ۳۰ نفر از کارکنان برگزار نموده است.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: نیروی انسانی در هر واحد سازمانی نقش حائز اهمیتی برای کسب موفقیت آن مجموعه دارد و نیروهای آموزش دیده، بهتر می توانند مدیریت ها را برای نیل به این هدف کمک کنند.

به گفته صادقی؛ برگزاری مستمر  دوره های آموزشی در سازمان می تواند مدیریت های این سازمان را برای انجام بهینه ماموریت ها و نیل به اهداف سازمانی یاری برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied