شمانیوز
شما نیوز

با هدف رسیدگی به درخواست ها و پیشنهادات شهروندان قشم:

سومین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

سومین دیدار مردمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رسیدگی به درخواست ها و پیشنهادات شهروندان قشم به صورت مستقیم و چهره به چهره در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

سومین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدارها که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان برگزار شد

علی درویش پور مسائل، مشکلات و درخواست های مردم را، شنیده و دستور بررسی و اقدامات لازم درخصوص این درخواست ها، صادر کرد.

براساس این گزارش در این دیدارها درخصوص حل مشکلات و برآورده شدن خواسته های مردم در حوزه املاک و مستغلات شامل زمین، واحدهای مسکونی و تجاری، صدور پروانه ساخت و نظایراینها دستورات مقتضی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد.

علی درویش پور همچنین درخواست های ارائه شده در این دیدارها در حوزه های امور شهری، ساخت و سازها و زیرساخت ها و مسائلی مانند انشعابات آب، برق و انرژی را بررسی و دستور رسیدگی و اقدام مقتضی برای هریک از آنها را صادر کرد.

همچنین برخی درخواست ها در حوزه های توسعه مدیریت، امور اداری و منابع انسانی مانند اشتغال، حقوق و دستمزد هم در این دیدارها مطرح شد که دستورات مقتضی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدگی به آنها صادر شد.

سومین دیدار مردمی علی درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم که پیش از ظهر پنجشنبه درمحل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، افزون بر چهار ساعت طول کشید و حدود 30 نفر از شهروندان قشم خواسته ها و  پیشنهادات خود را با عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در میان گذاشتند. 

گفتنی است در این دیدارها امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، عابدین سعادتفر معاون مدیریت توسعه، مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، محدثه رزمجو مدیر حقوقی و قراردادها، شاملو سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات، نورالله کرمی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری، عادل جلالی سرپرست مدیریت املاک و مستغلات و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم هم حضور داشتند.

a2bb38b6-ba84-436c-bdaa-beb0899023bd

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied