شمانیوز
شما نیوز

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به مناسبت هفته قوه قضائیه تاکید شد:

دادگستری مرجع تظّلمات با اجرای عدالت است

دکتر درویش پور در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به تمامی قضات و کارکنان داگستری شهرستان قشم، نقش دادگستری را در تامین حقوق، امنیّت و آسایش مردم و هموار کردن راه توسعه و پیشرفت همه جانبه جزیره بسیار موثر دانست.

دادگستری مرجع تظّلمات با اجرای عدالت است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت؛ دادگستری مرجع تظّلمات است و برای اجرایِ عدالت، قضات و کارکنان آن زحمات و مشقات بسیاری را متحمل می شوند که جای تقدیر و تشکر دارد.

علی درویش پور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و همراهان آن شهید گفت: فعالیت در حوزه قضاء  در نظام اسلامی که همه اعمال ما باید منطبق با آموزه های دینی باشد در مقایسه با کشورهای دیگر دقت نظر نظر بیشتری را می طلبد.

وی برقراری امنیت در مرزها، شهرها، روستاها و حوزه های اقتصادی، تولیدی و گردشگری  را بواسطه عملکرد قاطع و صحیح عوامل نظامی و انتظامی و نهایتا سیستم قضایی کارآمد امکان پذیر دانست.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل  سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همراهی و همکاری دستگاه قضایی و سازمان منطقه آزاد قشم موجب توفیق بیش از پیش در حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری و بهره مندی مردم بزرگوار جزیره منجر خواهد شد. 

براساس این گزارش رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم  نیز در این دیدار از حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکر کرد و ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت:  دادستانی این دادسرا تعامل سازنده با همه دستگاه های مستقر در جزیره قشم بخصوص سازمان منطقه آزاد قشم را در چارچوب قانون سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت های قشم در مقایسه با سال های گذشته در حوزه های مختلف قابل کتمان نیست، افزود:

تعامل سازمان منطقه ازاد قشم با سیستم قضایی هرکدام درجایگاه خودشان باعث شده که بسیاری از مسائل در همان جلسات داخلی حل و فصل شود.

به گفته وی در مدت کوتاهی که مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم آمده است، نشانه های خیلی خوبی از تعامل و همکاری سازمان با سایر دستگاه ها بخصوص حوزه قضاء دیده می شود.   

گفتنی است در این دیدار که جمعی از مدیران و مشاوران سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند لوح تقدیر از عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم توسط علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان اهداء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied