شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم روز چهارشنبه 6 مردادماه در تهران برگزار می شود

رونمایی از مستند «قشم، جزیره پدیده ها»

با توجه به مصوبه ستاد ملی بحران کرونا مبنی بر تعطیلی شش روزه تهران، آیین رونمایی از مستند «قشم، جزیره پدیده ها» (غار نمکدان) که قرار بود روز سه شنبه 29 تیرماه جاری در تهران برگزار شود به روز چهارشنبه ششم مردادماه 1400 موکول شد.

رونمایی از مستند «قشم، جزیره پدیده ها»

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این فیلم مستند که به عنوان یکی از قسمت های مجموعه «رخساره زمین» با هدف ترویج گنجینه ها و پدیده های ژئوتوریسم ایران ساخته شده به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دفتر طرح توسعه نوآوری و فناوری های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی تولید شده است.

براساس این گزارش، فیلم مستند غار نمکدان با حضور علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و عوامل و دست اندرکاران تولید این فیلم در تالار شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی خواهد شد.

فیلم مستند «قشم، جزیره پدیده ها» (غار نمکدان) از مجموعه مستندهای رخساره زمین  است که به نمونه های ویژه و منحصر به فرد زمین شناسی در سراسر کشور می پردازد.

مجموعه مستند «رخساره زمین» با هدف توسعه ژئوتوریسم از طریق معرفی و شناساندن جاذبه های زمین شناختی کشور و دستیابی به اشتغال پایدار با بکارگیری فناوری های نوین در ایجاد زیرساخت های لازم در این حوزه تهیه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied