شمانیوز
شما نیوز

آزمون نظام مهندسی در دانشگاه بین‌المللی چابهار برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار از رقابت ۵۵۲ داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته به میزبانی دانشگاه بین‌المللی چابهار خبر داد و گفت: این آزمون برای نخستین‌بار در شهرستان چابهار برگزار می‌شود.

آزمون نظام مهندسی در دانشگاه بین‌المللی چابهار برگزار می‌شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار، ناصر آبروِش روز یکشنبه اظهار داشت: بنا به درخواست سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار همواره در برگزاری آزمون‌های مختلف سازمان سنجش آموزش کشور همکاری و همراهی لازم را داشته است، بیان داشت: برای برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان (مردادماه۱۴۰۰) نیز تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا رعایت خواهد شد و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 آبروِش با بیان اینکه این آزمون طی روزهای ۱۴،۱۳و ۱۵ مردادماه جاری برگزار می شود گفت: روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه، ۲۲۸ داوطلب در آزمون تستی شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۱۸۵ نفر مرد و ۴۳ داوطب زن هستند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۴مردادماه هم ۲۱۳ داوطلب اعم از ۱۶۹ داوطلب مرد و ۴۴ داوطلب زن در این آزمون شرکت خواهند کرد.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار با بیان اینکه آزمون روز جمعه ۱۵ مردادماه در ۲ مرحله برگزار می‌شود گفت: مرحله نخست به صورت تستی بوده و بین ۵۹ داوطلب مرد و چهار داوطلب زن برگزار می‌شود و بخش بعدی این آزمون که طراحی است به صورت صبح و عصر بین ۳۸ داوطلب مرد و ۱۰ داوطلب زن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: درواقع، صبحِ روز جمعه تعداد ۴۸ داوطلب در رشته «طراحی معماری» طی مدت‌زمان هشت ساعت (از ساعت ۹ صبح تا پنج بعدازظهر) با هم به رقابت خواهند پرداخت. برای این داوطلبان میزِ طراحی مناسب در نظر گرفته شده است.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied