شمانیوز
شما نیوز

منطقه ازاد کیش

برگزاری مستمر مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری در کیش

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کیش با تاکید بر ظرفیت متمایز کیش برای برگزاری مسابقات خیابانی، از حمایت فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور برای برگزاری مسابقات ماهیانه و فصلی در جزیره خبر داد.

برگزاری مستمر مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری در کیش

به گزارش شمانیوز به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کیش مسابقات دوچرخه‌سواری را از اصلی‌ترین رسالت‌های مناطق گردشگری و صنعت توریسم ورزشی دانست و اظهار داشت: فرهنگ بالای مردم و قانون‌مداری‌شان در رانندگی، و امنیت و ایمنی‌ای که پلیس ایجاد کرده، ظرفیت بالایی را برای برگزاری مسابقات ورزشی خصوصا خیابانی، رقم زده است، که نشان‌دهنده‌ی سطح بالای ایمنی، امنیت و فرهنگ کیش است.

مهرداد تاوتلی از شور و نشاط ایجادشده در کیش به‌موجب برگزاری این مسابقات ابراز خرسندی کرد و افزود: استقبال کیشوندان و مسافران، انگیزه‌ی تکرار چنین مسابقاتی را ایجاد و تقویت کرد و باعث شد برای میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به اولین تجربه‌ی کیش بعد از ۱۵سال برای برگزاری چنین مسابقه‌ای آن هم در سطح قهرمانی، همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور را ستود و گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور برای برگزاری مسابقات و همایش‌های مستمر ماهیانه و فصلی در کیش اعلام آمادگی کرده است. 

تاوتلی بر رضایت غالب شرکت‌کنندگان تاکید، و از همه‌ی برگزارکنندگان این مسابقه و شرکت میکامال بابت اسپانسری آن تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied