شمانیوز
شما نیوز

مناطق آزاد/

منطقه آزاد چابهار؛ مقصد جدید مشاور رییس جمهور

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی امروز چهارشنبه (26 آبان ماه) به منظور بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی و عمرانی منطقه آزاد چابهار به این منطقه سفر کرد.

منطقه آزاد چابهار؛ مقصد جدید مشاور رییس جمهور

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعید محمد و هیات همراه در بدو ورود به فرودگاه چابهار ـ کنارک مورد استقبال عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، نمایندگان حوزه انتخابیه چابهار و زابل، معاون سیاسی استاندار و فرماندار کنارک، اعضا هیات مدیره و معاونین سازمان قرار گرفت.
حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از حاشیه‌نشینی شهر چابهار، زیرساخت‌ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی و نقطه منفصل مرز ریمدان، ظرفیت‌های اقتصادی و پروژه‌های زیرساختی از جمله برنامه های اعلام شده مشاور رییس جمهور در این سفر 2 روزه است.
همچنین دیدار با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن چابهار، نشست و گفت و گو با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه، نخبگان، معتمدان و اعضای شورای اداری چابهار از دیگر برنامه‌های «سعید محمد» در سفر به این بندر اقیانوسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied