شمانیوز
شما نیوز

توزیع 700 بسته حمایتی بین دانش آموزان منطقه توسط شرکت پتروشیمی لردگان

شرکت پتروشیمی لردگان در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در خصوص جوامع پیرامونی و در آستانه فصل بازگشایی مدارس به دانش آموزان منطقه بسته لوازم التحریر اهدا کرد.

 توزیع 700 بسته حمایتی بین دانش آموزان منطقه توسط شرکت پتروشیمی لردگان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی لردگان: در آیین بازگشایی مدارس که با حضور مدیر عامل پتروشیبمی لردگان  ، ریاست آموزش وپرورش منطقه ودیگر مسئولین و جمعی از مدیران ارشد شرکت در یکی از مدارس منطقه برگزار شد، هدف ازاین حرکت درحوزه مسئولیت های اجتماعی ایجاد حس هم زیستی ودوستی بین صنعت وجوامع وترویج تولید ایرانی بوده است ،ودر همین راستا این بسته های حمایتی بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی توزیع‌ گردید..

در همین خصوص محسن محمودی مدیر عامل پتروشیمی خاطر نشان کرد ، امیدواریم با اقدام به عمل آمده، این اقلام بخشی از نیاز آموزشی دانش آموزان را رفع و همچنین زمینه‌ ای برای شناساندن صنعت پتروشیمی کشور در بین دانش آموزان این سرزمین باشد.

وی در ادامه افزود ، در تهیه لوازم التحریر مورد استفاده در بسته های آموزشی با رویکرد حمایت از تولید ملی از محصولات با کیفیت ساخت ایران استفاده شده و700 بسته لوازم التحریر تهیه و ارسال گردیده است.

گفتنی است مسئولیت اجتماعی سازمان، همان مسئولیت در برابر جامعه ، انسان ها و محیطی است که در آن فعالیت می کند و امروزه این مسئولیت از مسئولیت های اقتصادی و مالی سازمان فراتر رفته است؛ در این میان شرکت پتروشیمی لردگان در بخش های مختلف  نقش آفرینی کرده و امسال نیز با ارسال بسته های لوازم التحریر ایفای نقش نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied