شمانیوز
شما نیوز

در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک از گمرکات خسروی و مهران مطرح شد

تسهیلات ویژه گمرکی برای زائران اربعین حسینی

معاون توسعه مدیریت و منابع و هیات همراه که به استان کرمانشاه سفر کرده است از گمرک خسروی بازدید کرد .

تسهیلات ویژه گمرکی برای زائران اربعین حسینی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی گمرک ایران؛ با توجه به افزوده شدن مرزی خسروی به جمع گذرگاه های مرزی ایران و عراق جهت خروج زوار عتبات وعالیات، ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک و هیات همراه زیر ساخت های موجود در این مرز را بررسی کرد .

در ادامه خلیل حیدری ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از اقدامات انجام شده در گمرک خسروی در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به زوار ابا عبدالحسین (ع) گزارشی را ارائه نمود .

احمد ذاکری همچنین در ادامه سفر به گمرکات مرزی غرب کشور صبح امروز عازم مرز مهران شد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات جهت آمادگی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت .

احمد ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران با اشاره به اقدامات گمرک برای سهولت تردد زائران ایرانی از گمرکات مرزی به عراق اظهار داشت: برای تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به زائران ایرانی نیز در گمرکات مرزی خسروی, مهران, شلمچه و چزابه ,52 نفر از نیروهای گمرکی از نیمه مهرماه تا پایان همین ماه به این 4 گمرک اعزام می شوند.

احمد ذاکری افزود: تجهیز و افزایش تعداد دستگاه های ایکس ری پالتی و کامیونی در این گمرکات به تعداد 27 دستگاه از دیگر اقدامات گمرک در جهت سهولت در تردد زائران به عتبات عالیات است.

در این بازدید حسابرس کل و سرپرست گروه حسابرسی دیوان محاسبات کشور و مدیرکل توسعه و تجهیز گمرک، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران را همراهی می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied