شمانیوز
شما نیوز

نمیانده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:

اجرای جاده چهار بانده سنگان از الزامات توسعه منطقه بود

این طرح به لحاظ توسعه زیرساخت ها، رشد عملکرد صنایع فولادی و همچنین تسهیل تردد مردم منطقه، از جمله طرح های بزرگ شرق کشور محسوب می شود.

اجرای جاده چهار بانده سنگان از الزامات توسعه منطقه بود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): محمود نگهبان سلامی به آغاز اجرای خط دوم مسیر سنگان- تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های خاص معدنی و سرمایه گذاری های بزرگ در عسلویه شرق، همواره توسعه زیرساخت ها در سنگان از جمله دغدغه های صنایع فولادی و مردم طی سال های گذشته بوده است.

وی با تقدیر از مشارکت ایمیدرو در احداث این جاده، افزود: خوشبختانه با نظر مثبت رئیس هیات عامل ایمیدرو و اتفاق نظر سرمایه گذاران منطقه، عملیات اجرایی این جاده 150 کیلومتری آغاز شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مشارکت کنندگان احداث این جاده در ایفای نقش مسوولیت های اجتماعی اظهار کرد: پیش از این تردد ماشین های سنگین و خطرات جانی که متوجه مردم خواف و رشتخوار بود، دغدغه احداث جاده ای امن برای عبور از این مسیر را در بین مسوولان ایجاد کرده بود.

نگهبان سلامی افزود: امیدوار هستیم با سرعت بخشیدن به روند احداث این جاده چهار بانده، خدمت رسانی به مردم و صنایع مختلف هرچه زودتر محقق شود.

وی یادآور شد: احداث این جاده در ردیف مستقل بودجه سال 97 آورده شده بود.

بنابر این گزارش، این پروژه با مشارکت ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی ( هر کدام 50 درصد) و در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی اجرا می شود.

مرکز شهرستان ۱۲۲ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری و مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در فاصله ۱۹۹ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied