شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/08/1+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/08/1+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/08/1+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/08/1+ تغییرات

 

 

 

در حال بروزرسانی...

 

 

 

 

 

اخرین قیمت طلا ، سکه و دلار در بازار امروز چهارشنبه 1 ابان // ساعت 19:30

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون تومان، ربع سکه یک میلیون و دویست هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۱۰۰۰۰ تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۳۹۶۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۹۳.۲ دلار معامله می‌شود.
 
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل در قیمت  ۳۸۸۹۰۰۰ تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم  ۳۸۸۰۰۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اول آبان ۹۸

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون تومان، ربع سکه یک میلیون و دویست هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی  ۸۱۰۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۳۹۶۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۹۳.۲ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز اول آبان ۹۸

طلای۱۸عیار ۳۹۶۴۰۰
مثقال طلا ۱۷۱۷۵۰۰
سکه جدید ۳۸۸۹۰۰۰
طلای۲۴عیار ۵۲۸۵۰۰
سکه قدیم ۳۸۸۰۰۰۰
نیم سکه ۲۰۰۰۰۰۰
ربع سکه ۱۲۰۰۰۰۰
سکه گرمی ۸۱۰۰۰۰
ارزش طلایی سکه ۳۹۴۳۰۰۰
انس طلا ۱۴۹۳.۲ دلار

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران

نرخ ارز، سکه، طلا و دلار در بازار امروز چهارشنبه اول آبان ۹۸ //////

قیمت‌ها در بازار ارز کاهشی است. در بازار دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش به قیمت ۱۱ هزار و دویست تومان و یورو به قیمت ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان تومان رسیده است.

قیمت دلار  و یورو در صرافی امروز اول آبان ۹۸

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان است. این قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.//فرارو

قیمت دلار و انواع ارز در بازار امروز اول آبان ۹۸

مظنه دلار ۱۱۲۲۰
دلار حواله ای ۱۱۳۷۰
مظنه یورو ۱۲۵۵۰
یورو حواله ۱۲۶۸۰
مظنه پوند ۱۴۵۹۰
مظنه دلار کانادا ۸۶۶۰
مظنه لیر ترکیه ۱۹۶۰
مظنه دلار استرالیا ۷۷۶۰
مظنه یوان چین ۱۶۱۰
درهم امارات ۳۰۷۰

قیمت لحظه‌ای انواع ارز و دلار و سکه و طلا در بازار

نرخ ارز، سکه، طلا و دلار در بازار امروز چهارشنبه اول آبان ۹۸ //////

نرخ ارز، سکه، طلا و دلار در بازار امروز چهارشنبه اول آبان ۹۸ //////

 

 

 

قیمت طلا و سکه و دلار امروز چهارشنبه 1 ابان // ساعت 11:30

 امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 903 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 909 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 18 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 219 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 829 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 401 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1490 دلار معامله می‌شود.

فعالان بازار طلا و سکه معتقدند حباب قیمت سکه تمام و نیم‌سکه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسیده است؛ آن‌طور که محمد کشتی‌آرای می‌گوید: چند هفته‌ایست که تقاضایی برای خرید سکه در بازار وجود ندارد و هم‌اکنون این بازار در رکود شدید است.

در عین حال در بازار ارز نیز تقاضا برای ارز کم شده و فقط خریداران واقعی در این بازار هستند. بازاری‌ها می‌گویند: تقاضای کاذب دیگر برای دلار نداریم و با توجه به افت و خیزهایی که در سال قبل داشت و آرامش نسبی ماه‌های اخیر دیگر کسی به‌نیت سرمایه گذاری وارد این بازار نمی‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 11 هزار و 252 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 127 تومان و قیمت پوند انگلیس 14 هزار و 771 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 11هزار و 250 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 150 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 12 هزار و 550 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 450 تومان است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتارهای مؤثر بازارساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه‌اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روزهای گذشته به‌حساب می‌آید.

نوع

قیمت لحظه

قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید

3 میلیون و 903 هزار تومان

قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم

3 میلیون و 909 هزار تومان

قیمت نیم سکه بهارآزادی

2 میلیون و 18 هزار تومان

قیمت ربع سکه بهارآزادی

یک میلیون و 219 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

829 هزار تومان

قیمت هرگرم طلای 18 عیار

401 هزار تومان

قیمت هر گرم طلای 24 عیار

534 هزار و 700 تومان

قیمت هر مثقال طلا

یک میلیون و 735 هزار تومان

قیمت هر اونس طلای جهانی

1490 دلار

 

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11 هزار  و 250 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11  هزار و 252 تومان

قیمت یورو

12 هزار  و 551 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 127 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 771 تومان

 

 

 

 

قیمت دلار و یورو در صرافی امروز چهارشنبه 1 ابان // ساعت 11:00

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 11 هزار و 250 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 150 تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 12هزار و 550 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12هزار و 450  تومان است.

به گزارش تسنیم، 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری 3هزار و 127 تومان و قیمت پوند انگلیس 14 هزار و 771 تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم 11 هزار و 252 تومان اعلام می‌کنند.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشته است.//تسینم

 

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11هزار و 250 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 252 تومان

قیمت یورو

12هزار و 551 تومان

قیمت درهم امارات

3هزار و 127 تومان

قیمت پوند

14هزار و 771 تومان

 

 

 

 

مرور بازار در روز گذشته ( سه شنبه 30 مهر )

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۳۹۶۹۰۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳۹۵۰۰۰۰ تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه  بهار آزادی ۲۰۳۰۰۰۰ تومان، ربع سکه ۱۲۳۰۰۰۰ تومان و هر قطعه سکه گرمی  ۸۴۰۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم ۴۰۱۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت۱۴۸۸.۸ دلار دلار معامله می‌شود.//تسنیم

 

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 30 مهر 98

طلای۱۸عیار ۴۰۱۵۰۰
مثقال طلا ۱۷۳۹۵۰
سکه جدید ۳۹۶۹۰۰۰
طلای۲۴عیار ۵۳۵۳۰۰
سکه قدیم ۳۹۵۰۰۰۰
نیم سکه ۲۰۳۰۰۰۰
ربع سکه ۱۲۳۰۰۰۰
سکه گرمی ۸۴۰۰۰۰
ارزش طلایی سکه ۳۹۶۶۰۰۰
انس طلا ۱۴۸۸.۸ دلار

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied