شمانیوز
شما نیوز

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت:

برنامه های هفته پدافند غیرعامل در شرکت ملی پست تشریح شد

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، مانورهایی به منظور ارزیابی شبکه پستی در مقابله با بحران های احتمالی، در ادارات پست سراسر کشور، در حال برگزاری است.

برنامه های هفته پدافند غیرعامل در شرکت ملی پست تشریح شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست: حسین غضنفری با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات غیر مسلحانه است که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان ها، تأسیسات، تجهیزات، سرمایه ها و شریان های کشور در مقابله با عملیات مخرب خواهد شد، افزود: در همین راستا، همه ساله برنامه هایی با هدف سنجش میزان آمادگی بخش های مختلف شبکه پستی در زمان وقوع بحران برگزار می شود.

وی برگزاری مانورهای تغییر مسیر خطوط محمولات پستی، زلزله و بسیج موزعین پیاده را بخشی از این اقدامات عنوان کرد که طی هفته گذشته و هفته جاری در تمامی مراکز استانها برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

او برگزاری مانور قطع برق در اداره کل تجزیه و مبادلات و مانور مقابله با تهدیدات سایبری در حوزه معاونت فناوری را از دیگر برنامه های سنجش آمادگی شبکه پستی در برابر حوادث و بحران ها ذکر کرد.

معاون فنی و بازرگانی افزود: برپایی مانور اطفاء حریق در اداره کل پست استان قم نیز از جمله برنامه هایی است که طی این هفته برگزار می شود.

هفته پدافند غیرعامل امسال با شعار "پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید"  از هشتم تا چهاردهم آبان ماه در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied