شمانیوز
شما نیوز

امام‌جمعه شهرستان شاهرود:

آگاهی بخشی رکن عمده در عرصه خدمت‌رسانی مالیاتی است

امام‌جمعه شهرستان شاهرود اعلام کرد: در عرصه خدمت‌رسانی مالیاتی به مردم، آگاهی بخشی یک رکن عمده است.

آگاهی بخشی رکن عمده در عرصه خدمت‌رسانی مالیاتی است

به گزارش شمانیوز و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی، امام‌جمعه شهرستان شاهرود اظهار داشت: توجیه و آگاه کردن مردم به وظایف و تکالیف قانونی شان کار را تسهیل می‌کند و بهترین خدمت آگاه کردن مردم است.

امام‌جمعه شهرستان شاهرود در ادامه عنوان کرد: ما در جلسات توجیهی با روحانیون سراسر استان این نکته را عنوان خواهیم کرد که مالیات ارزش‌افزوده در شهر و روستای محل سکونت افراد هزینه می‌شود و اگر مردم در این زمینه توجیه شوند به‌مراتب راحت‌تر مالیات می‌دهند و بدین شکل بدبینی وعدم اعتماد در بین مردم ایجاد نخواهد شد و لازم است مردم را نسبت به پیامدهای پرداخت مالیات آگاه کرد.

امام‌جمعه شهرستان شاهرود با اشاره به‌ضرورت فرهنگ‌سازی اذعان داشت: باید سه قوه با همکاری یکدیگر در جهت تنویر افکار عمومی حرکت کنند و برای تحقق آن باید از تمامی ابزارهای اطلاع‌رسانی جدید و قدیم در راستای آگاهی بخشی استفاده کرد.

وی در ادامه یادآور شد: از سوی دیگر در زمینه فرهنگ‌سازی مالیاتی باید از رسانه ملی و فضای مجازی بهره گرفت و در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب نسبت به مالیات و پرداخت آن اطلاعات لازم را ارائه داد و از زبان هنر کمک گرفت چراکه به‌مراتب تأثیرگذارتر از زبان خطابه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied