شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن:

بهترین راهکار برای وصول مطالبات، ایجاد تعامل مثبت با مشتریان است

اصغر پاک طینت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن گفت: مذاکره، استمهال و یا اقدام قانونی و حقوقی راهکارهای پیگیری وصول مطالبات بانکها است اما در وهله نخست هر پرونده باید به صورت موردی بررسی شود و بهترین راهکار، ایجاد تعامل متبت با مشتریان است.

بهترین راهکار برای وصول مطالبات، ایجاد تعامل مثبت با مشتریان است

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی که به همراه اعضای کمیته وصول مطالبات این بانک به استان سمنان سفر کرده بود در جلسه ای که با حضور مجریان طرح های صنعتی به منظور تعیین تکلیف بدهی ریالی و ارزی غیر جاری واحد های تولیدی این استان تشکیل شده بود، افزود: روش وصول مطالبات به شرایط مشتری، شرایط قرار داد و برآوردی که از زمان و فرایند انجام کار صورت می گیرد، بستگی دارد.

 

پاک طینت ضمن بیان این که باید همواره شرایط اقتصادی کشور و مشکلات مشتریان را در نظر داشته باشیم تصریح کرد: بانک حافظ منافع مشتریان خوش حساب است.

وی تاکید کرد : یکی از شاخص های درجه بندی شعب، مقوله وصول مطالبات است و اعطای پاداش ها و پرداخت های پرسنلی نیز بر اساس معیارهای عملکردی در دستور کار قرار گرفته است.

 

عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن گفت: در پس هر پرونده مطالباتی یک مشتری وجود دارد که به هر دلیل از بازپرداخت منابع بانک خودداری کرده است و مدیران و کارشناسان شعب باید با استفاده از راهکارهای قانونی امکان ایفای تعهدات را برای آنان به وجود آورند.

 

در این جلسه در خصوص 6 فقره بدهی ارزی مشتریان ستادی بانک که ازمحل منابع صندوق توسعه ملی (جزء دال بند 6 ) و صندوق ذخیره ارزی، تسهیلات دریافت کرده اند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

گفتنی است در حاشیه سفر یاد شده پاک طینت به اتفاق هیات همراه از 4 واحد صنعتی اتومبیل سازی فردا، نورین ریس، کویر جین و نساجی کویر بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت و فعالیت این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied