شمانیوز
شما نیوز

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت:

فرش قرمز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای سرمایه گذاران

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با توجه به جذابیت های مختلف به خصوص در بخش هوانوردی می تواند بهترین و بزرگترین مگاپروژه ایران باشد.

فرش قرمز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای سرمایه گذاران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: سجاد کمالی پور در جریان بازدید از غرفه مجموعه رسانه های پول نیوز در نمایشگاه اینوکس 2019، عنوان کرد: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با 15هزار هکتار مساحت، دارای1500 هکتار منطقه آزاد است. این شهر تنها منطقه آزادی است که در 35 کیلومتری تهران قرار دارد و به همین خاطر یک بازار جمعیت 14 میلیونی ثابت و در کنار آن، در حوزه حمل و نقل، جاده تهران قم، تهران ساوه و فرودگاه را دارد. با توجه به جذابیت های مختلف به خصوص در بخش هوانوردی می تواند بهترین و بزرگترین مگاپروژه ایران باشد.

کمالی پور افزود: با توجه به شرایط مناسب منطقه، آمادگی لازم برای هر نوع سرمایه گذاری در عرصه های زیر ساختی را داریم و سرمایه گذاران داخلی را با اغوش باز می پذیریم. ما در این نمایشگاه کاملا آماده هستیم تا بتوانیم با سرمایه گذاران تبادلاتی انجام دهیم و بسته های پیشنهادی زیادی آماده کردیم.

وی اظهار داشت: ما برای ایجاد سرمایه گذاری محدودیت سرمایه نداریم و فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است تا به هر میزان که می توانند در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به نقش رسانه ها در مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: خلا اصلی ما عدم شناخت این منطقه است. معرفی فرصت های شهر فرودگاهی امام خمینی از جمله اقدامات مفیدی است که رسانه ها می توانند به آن عمل کنند.

کمالی پور در پایان گفت: فرودگاه حضرت امام، ویترین نظام است و ورودی و خروجی کشور در این منطقه صورت می گیرد و معرفی این منطقه کمک شایانی است که رسانه پول نیوز میتواند به ما در منطقه بکند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied