شمانیوز
شما نیوز

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس خبر داد:

رونمایی از اولین محصول زیرساخت «طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران» با حضور رئیس هیأت عامل ایمیدرو

مهندس آرمان حسنی گفت: فردا با حضور دکتر خداداد غریب پور رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو و دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس از سامانه نرم‌افزاری حوزه مالی که اولین محصول از سلسله محصولات مربوط به «طرح جامع سیستم نرم‌افزار یکپارچه» شرکت مس است رونمایی می‌شود.

رونمایی از اولین محصول زیرساخت «طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران» با حضور رئیس هیأت عامل ایمیدرو

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مس پرس: حسنی با تأکید بر این‌که «نرم‌افزار زیرساخت شرکت مس» با دست‌های پرتوان کارشناسان گروه فاوا طراحی، تولید و در دسترس قرارگرفته است، گفت: این سامانه در راستای سیاست‌گذاری و تأکیدات مدیرعامل شرکت مس درخصوص لزوم هوشمندسازی سیستم‌ها و جریان شفاف و روان اطلاعات در شرکت مس در دستور کار این معاونت قرار گرفت و هم‌اکنون فاز نخست این سامانه با عنوان «سیستم حسابداری مالی» آماده راه‌اندازی و ارائه به حوزه‌های مرتبط شده است.

حسنی با تأکید بر این‌که با بهره‌برداری از این طرح گام مهمی در جهت شفاف‌سازی و بسترسازی برای کنترل‌پذیری هرچه بیشتر تراکنش‌های مالی برداشته شده است اظهار داشت: رعایت یکپارچگی با سایر سیستم‌های مرتبط در سطح فرآیندهای عملیاتی، انطباق حداکثری با نیاز کاربران و ذینفعان حوزه مالی، کاهش موازی کاری و تحت دسترس بودن و درعین‌حال امن بودن و همچنین دخالت حداقلی نیروی انسانی در ورود اطلاعات از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم جامع مالی است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس با تأکید بر امنیت بالای این سامانه گفت: علاوه بر این، سیستم جامع امکان یکپارچه‌سازی اطلاعات در شرکت مس را که از آرزوهای دیرینه شرکت بوده است فراهم می‌آورد. ازاین‌رو، امکان سرعت بخشیدن به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت را در حداقل زمان ممکن فراهم می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه شرکت مس در مسیر تحول در فرایندهای کاری و فاصله گرفتن از نظام‌های سنتی فرار گرفته و با هدف افزایش بهره‌وری، شفافیت و رقابت‌پذیری، مکانیزاسیون اکثر فرآیندهای خود را در چارچوب سیستم جامع در دستور کار قرار داده است که امیدواریم با همکاری و همت و همدلی همه همکاران محقق شود.

وی در پایان گفت: این موفقیت به‌هیچ‌عنوان حاصل نمی‌شد مگر با همت تک‌تک همکاران گروه فاوا و همدلی و همیاری کلیه واحدهای مرتبط در معاونت‌های پشتیبانی مجتمع‌های سرچشمه، شهربابک و سونگون و حوزه معاونت مالی اقتصادی و همچنین حمایت بی‌دریغ آقای دکتر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران که لازم می‌دانم سپاسگزاری خود را از همه بزرگواران و خانواده بزرگ مس ابراز نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied