شمانیوز
شما نیوز

نمایندگی فروش دوربین مداربسته داهوا ، هایک ویژن و کابل لگراند در ایران

در حوزه سیستم های امنیتی کمتر کسی است که نام برند داهوا، هایک ویژن و لگراند را نشنیده باشد. اگر سری به فروشندگان سیستم های مداربسته و یا سیستم های امنیتی تحت شبکه بزنید حتما می توانید این برند ها را در ویترین فروشندگان ببینید. در این مطلب قصد داریم هر یک از این برندها را به همراه نمایندگی فروش آنها در ایران معرفی کنیم.

نمایندگی فروش دوربین مداربسته داهوا ، هایک ویژن و کابل لگراند در ایران

در حوزه سیستم های امنیتی کمتر کسی است که نام برند داهوا، هایک ویژن و لگراند را نشنیده باشد. اگر سری به فروشندگان سیستم های مداربسته و یا سیستم های امنیتی تحت شبکه بزنید حتما می توانید این برند ها را در ویترین فروشندگان ببینید. در این مطلب قصد داریم هر یک از این برندها را به همراه نمایندگی فروش آنها در ایران معرفی کنیم.

 

170

 

دوربین مدار بسته داهوا :

داهوا  Dahuaیکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مداربسته در دنیا می باشد. این برند در حال حاضر بعد از هایک ویژن در رتبه دوم پرفروش ترین سیستم مدار بسته دنیاست. در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. ارائه محصولات با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده بالا از جمله ویژگی های Dahua است. داهوا جزو ارزان ترین مارک های پرفروش دنیاست که توانسته در عین حال کیفیت محصولات خود را بالا ببرد.Dahua ارائه دهنده راهکارهای تحت شبکه و تحت کواکسیال (HDCVI) با قابلیت های مختلف در بازار سیستم های امنیتی دنیاست. در اغلب کشورها دارای نمایندگی است و در تمامی نمایشگاه های دوربین مداربسته دنیا شرکت می کند.

 

بسیاری از پروژه های نظارت تصویری بزرگ دنیا توسط داهوا تامین شده است. شماری از فرودگاه های بزرگ دنیا، استادیوم های ورزشی، امان شهری و خیابان ها به سیستم های دوربین مداربسته داهوا تجهیز شده اند.

 

یکی از تازه ترین تکنولوژی های ارائه شده توسط داهوا سیستم شهر هوشمند آن است که توانسته تحولی عظیم در مدیریت شهری بوجود آورد.

 

تکنولوژی منحصر به فرد تحت کواکسیال داهوا که با کدینگ اختصاصی HDCVI تولید می شود نیز اخیرا افزایش فروش چشمگیری داشته اند. این محصولات که بیشتر مناسب پروژه های کوچک و مصارف خانگی و تجاری با مقیاس کوچک هستند برای خریداران یک سیستم به صرفه و اقتصادی محسوب می شوند.

 

سیستم های انتقال برق از طریق کواکسیال POC و دوربین های دارای میکروفون داخلی و شنود صدای داهوا از جمله آخرین تکنولوژی های HDCVI می باشند.

 

این برند چینی توانسته ذهنیت عدم مرغوبیت کالای چینی را از ذهن مشتریان پاک کند. تا جایی که مشتریان سیستم های نظارت تصویری خرید این برند را به خرید برندهای اروپایی ترجیح می دهند.

 

در بازار ایران "داهوا پارس" نمایندگی فروش دوربین مداربسته داهوا می باشد.

 

171

 

دوربین مدار بسته هایک ویژن:

هایک ویژن Hikvision نیز دیگر تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته دنیاست. این برند چندین سال است که جایگاه خود را در رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته حفظ کرده است. رقیب اصلی داهوا محسوب می شود و از نظر تنوع و کیفیت با داهوا برابری می کند. قیمت فروش محصولات هایک ویژن نیز در رده محصولات داهواست و جزو سیستم های امنیتی ارزان قیمت می باشد.

 

هایک ویژن تولید کننده سیستم های تحت شبکه IP و تحت کواکسیال منحصر به فرد TurboHD است. اخیرا گستره سیستم های امنیتی هایکویژن از دوربین مداربسته فراتر رفته است و اکسس کنترل ها و سیستم های هوشمند امنیتی را نیز شامل شده است. از آخرین تکنولوژی های hikvision می توان به پارکینگ های هوشمند آن اشاره کرد که یک نوآوری در سیستم های مدیریت پارکینگ است.

 

این برند چینی هم در بسیاری از نقاط مهم دنیا نصب شده که از آن جمله می توان به استادیوم المپیک بیجینگ ، فرودگاه لینیت ایتالیا، استادیوم ورزشی وردکاپ برزیل، سیف سیتی کره جنوبی و گمرک شانگهای اشاره کرد.

 

همچنین تمامی سطح شهر های چین بصورت مشترک مجهز به سیستم های مدار بسته داهوا و هایک ویژن شده است.

 

در ایران "هایک ویژن پارس" نمایندگی فروش محصولات hikvision است.

 

172

 

 

کابل شبکه لگراند و تجهیزات پسیو لگراند

لگراند فرانسه یکی از معروف ترین برند های تولید کننده تجهیزات پسیو شبکه می باشد. محصولات شبکه لگراند طیف وسیعی از سوئیچ ها، سوکت ها ، کابل های شبکه Cat 5 6 7 ، پچ پنل ها ، داکت ها و ترانک ها و تجهیزات جانبی دیگر را شامل می شوند.

 

البته نیاز به توضیح است که لگراند Legrand در حوزه تولید تجهیزات برقی نیز بسیار قوی عمل کرده است. در سال 2011 لگراند به عنوان بزرگترین تولید کننده سوئیچ ، سوکت و کابل شبکه در دنیا شناخته شد که سهم 20 درصدی از بازار دنیا را از آن خود کرد.

 

کیفیت بالای محصولات لگراند برای تمامی کسانی که در حوزه IT فعالیت می کنند اثبات شده است. در بازار ایران نیز لگراند جزو پرفروش ترین تجهیزات شبکه است. کابل شبکه لگراند معمولا به رنگ آبی تولید می شود و رقیب اصلی کابل نارنجی رنگ نگزنس است.

 

نمایندگی لگراند در ایران "لگراند پارس" می باشند که وارد کننده و توزیع کننده کابل های شبکه و سیستم های پسیو لگراند است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied