شمانیوز
شما نیوز

قیمت ارز در بازار امروز 7 دی

دلار در اولین هفته، بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه گذشته در صرافی‌های بانکی قیمت خورد.

قیمت ارز  در بازار امروز 7 دی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین :  امروز هر دلار امریکا در بازار به قیمت ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان فروخته می شود که در قیاس با اخرین روز کاری هفته گذشته تغییری را تجربه نکرده است با این حال برخی گزارش ها از اولین معاملات در بازار ارز نشان می دهد روند قیمت ها نزولی است و احتمال کاهش قیمت ها در هفته جاری تقویت شده است.

 

CHwhEtfQ1eRx

 

نرخ حمایتی دلار با تثبیت یک هفته‌ای قیمت در سقف کانال ۱۲ هزار تومان، برابر با سیزده هزار تومان اعلام شده است. این نرخ پیش از این ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بود. صرافان بانکی می گویند بازی قیمتی دلار در مرز روانی نشان می دهد ابزار ارز تحت تاثیر فضای سیاسی و اخبار اقتصادی است و هنوز از پس نوسان شدید حاصل از تغییر قیمت بنزین به ثبات نرسیده است.  

نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانکی به ۱۲ هزار و ۸۷۰ تومان رسید. بازار ارز با کاهش محسوس خرید و فروش روبروست. همتی تاکید کرده است با وجودی که قیمت دلار در صرافی های بانکی پایین تر از بازار است اما مشتری چندانی برای دلار وجود ندارد.

 قیمت هر یورو در بازار نیز بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان است. نرخ خرید یورو در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied