شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو ۱۰ دی

​ بازار خودرو امروز به روند افزایش قیمت ادامه می‌دهد، اما سرعت کمتری نسبت به روز‌های قبل دارد. پراید به کلی سر جایش متوقف شده و دیگر خودرو‌های سایپا رفتار دوگانه از خود نشان می‌دهند. ایران خودرویی‌ها عموما ثبات قیمت دارند و بعضا با افزایش قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. قیمت روز پراید صندوق‌دار مثل دیروز روی مرز ۵۰ میلیون تومان قرار دارد

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو ۱۰ دی
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فرارو :  بازار خودرو امروز به روند افزایش قیمت ادامه می‌دهد، اما سرعت کمتری نسبت به روز‌های قبل دارد. پراید به کلی سر جایش متوقف شده و دیگر خودرو‌های سایپا رفتار دوگانه از خود نشان می‌دهند. ایران خودرویی‌ها عموما ثبات قیمت دارند و بعضا با افزایش قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. قیمت روز پراید صندوق‌دار مثل دیروز روی مرز ۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۰ دی ۹۸

خودرو‌های سایپا امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارد. پراید به کلی از جایش تکان نخورده و دیگر خودرو‌های سایپا بعضا با افزایش قیمت و بعضا با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده و به ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل تیبا ۲ در حد ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و در بازار امروز ۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. ساینا شرایط مشابهی دارد و با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به ۶۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بازگشته است. امروز کوییک دنده‌ای در مدار گرانی حرکت می‌کند و با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز سه‌شنبه ۱۰ دی ۹۸

پراید امروز تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده است. پراید صندوق‌دار سایپا ۱۳۱ در بازار روی مرز ۵۰ میلیونی متوقف شده و حدود ۱۳ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. پراید هاچ‌بک بدون تغییر نسبت به دیروز حدود ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود که تقریبا ۱۵ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب است. پراید وانت بیشترین اختلاف را با قیمت مصوب دارد. این خودرو سایپا در کارخانه ۴۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود، اما در بازار حدود ۱۷ میلیون تومان گران‌تر یعنی ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه ۱۰ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۴,۸۰۰,۰۰۰
۵۴,۸۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۷,۳۰۰,۰۰۰
۵۷,۳۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۱,۲۰۰,۰۰۰
۶۰,۸۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۵,۶۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۵,۸۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۷۶,۳۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۰ دی ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز رفتار آرام‌تری دارند.  سمند LX امروز تغییری پیدا نکرده و همچنان در بازار ۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۶۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. سمند EF ۷ امروز در حد ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۹۷ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۴۰۵ GLX بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ظاهر شده است و همچنان ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب برای این محصول ایران خودرو حدود ۶۳ میلیون تومان اعلام می‌شود که نشان دهنده اختلاف قیمت ۱۶ میلیونی بین بازار و کارخانه است. این اختلاف قیمت برای پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز به اوج خود می‌رسد. این محصول در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون قرار دارد و در بازار ۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. با وجود ثبات قیمت انواع GLX، امروز پژو ۴۰۵ SLX در بازار حدود یک میلیون تومان گران شده و به ۹۴ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس امروز در حد ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده و کاهش قیمت دیگری را در بازار محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. امروز رانا تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازارا ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دانگ فنگ H۳۰ هم در بازار امروز روی نرخ ۱۶۳ میلیون تومان متوقف شده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز بدون تغییر روی نرخ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متوقف شده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ ساز گرانی را کوک کرده‌اند. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار با افزایش یک میلیونی روبرو شده و به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار پا را فراتر گذاشته و امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در حال حاضر ۱۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ شرایط مشابهی دارد و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال مشتریانش آمده و روی مرز ۱۵۰ میلیون تومان ایستاده است. دنا پلاس توربو همچنان به روند افزایش قیمت روزهای گذشته ادامه می‌دهد. این محصول ایران خودرو امروز هم یک میلیون تومان گران شده و به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است. 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۰ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۷,۴۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰
۱۰۴,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۳,۳۰۰,۰۰۰ 
۹۳,۳۰۰,۰۰۰ 
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۴,۹۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۷۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۱,۳۰۰,۰۰۰
۹۱,۳۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۷,۲۰۰,۰۰۰
۱۳۶,۶۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰ 
توقف فروش
پژو 2008
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰ 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۱۰ دی ۹۸

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied