شمانیوز
شما نیوز

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده موسسه ملل برگزار شد

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده موسسه اعتباری ملل ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ بر اساس دعوت قبلی جهت انتخاب بازرس و حسابرس قانونی (اصلی وعلی البدل) برگزار شد.

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده موسسه ملل برگزار شد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده موسسه اعتباری ملل در مورخ 10 دی ماه 1398 بر اساس دعوت قبلی جهت انتخاب بازرس و حسابرس قانونی (اصلی وعلی البدل) برگزار گردید.
 
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور 67 درصد از سهام داران، نماینده محترم سازمان بورس و اوراق بهادار رسمیت یافت و پس از انجام تشریفات قانونی و انتخاب ریاست مجمع، نظار و منشی دستور جلسه توسط ریاست مجمع قرائت و موسسه حسابرسی ارقام نگر آریا به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی دایا رهیافت به عنوان بازرس علی البدل با اکثریت آرا برای سال مالی ۱۳۹۸ انتخاب شدند.
 
جناب آقای بکا ریاست محترم هیات مدیره ریاست مجمع و آقایان اکبری و زاده باقر به عنوان نظار و ابهری به عنوان منشی اداره جلسه را بر عهده داشتند در حاشیه این جلسه مدیر عامل و اعضای هیات مدیره با سهامداران تبادل نظر داشته و به سوالات آنان پاسخ دادند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied