شمانیوز
شما نیوز

طرح ویژه اداره کل تامین اجتماعی گیلان برای بیمه شدن شهروندان از طریق ارسال پیامک

با هدف تسهیل و تسریع در فرایند بیمه شدن واجدین شرایط بیمه اجباری ، مشمولین قانون کار می توانند از طریق سامانه پیامکی وبدون مراجعه به شعبه تامین اجتماعی درخواست خود را ارائه کنند.

طرح ویژه اداره کل تامین اجتماعی گیلان برای بیمه شدن شهروندان از طریق ارسال پیامک

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ بیمه ای و رعایت حقوق جامعه کارگری و فراهم کردن بستر مناسب جهت بیمه نمودن شاغلین در کارگاهها و واحدهای تولیدی ، واجدین شرایط و مشمولین قانون کار می توانند با ارسال عدد 2 برای بیمه های اجباری به سامانه پیامکی 1000142131 اداره کل تامین اجتماعی گیلان از تمهیدات ویژه این طرح برخوردار شوند.

دراین طرح که بصورت ویژه و در فاز اول طی سه ماه ( تا پایان سال 98 ) انجام می شود، تمامی کارگران و شاغلین در کارگاهها، واحدهای صنفی و تولیدی خدماتی که به هر دلیل تاکنون توسط کارفرمایان خود بیمه نشده اند می توانند شخصاً با ارسال یک پیامک به سامانه 1000142131 تقاضای خود را مطرح و پس از آن کارشناسان تامین اجتماعی از طریق ارتباط تلفنی و اخذ اطلاعات لازم نسبت به انجام امور لازم اقدام می کنند .

شایان ذکر است، در حال حاضر بیش از 421 هزار بیمه شده اصلی در استان گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که از این بین بیش از 237 هزار نفر در زمره بیمه شدگان اجباری هستند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied