شمانیوز
شما نیوز

افزایش امنیت پرداخت با غیرفعال کردن رمز دوم ایستا

به مشتریان محترم موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه که در انجام تراکنش های غیر حضوری خود از رمز دوم پویا استفاده می نمایند توصیه می شود جهت افزایش امنیت پرداخت ها نسبت به غیر فعالسازی رمز دوم ایستای خود از طریق خودپرداز های موسسه اقدام نمایند.

افزایش امنیت پرداخت با غیرفعال کردن رمز دوم ایستا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ با هدف افزایش امنیت در پرداخت ها و خریدهای اینترنتی بدون کارت از ابتدای دی ماه سال جاری طرح فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف در نظام بانکی عملیاتی شده است. موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه نیز با اطلاع رسانی به مشتریان محترم اقدام به فعال سازی رمز دوم پویا از طریق اینترنت بانک و همراه بانک نموده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل تجربه کاربری و استفاده آسان عموم مشتریان نظام بانکی از رمز دوم پویا، سامانه هدایت رمز دوم پویا با عنوان " هریم"  را پیاده ‌سازی نموده است. موسسه کوثر با ایجاد زیرساخت های فنی از اولین بانک هایی است که به سامانه هریم پیوسته است.

تمام بانک ‌های کشور بعد از اتصال به سامانه هریم بانک مرکزی می‌توانند درخواست رمز دوم یکبارمصرف مشتریان خود را هنگام ثبت تراکنش های غیرحضوری دریافت و پاسخ را در قالب پیامک به مشتریان خود ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، سامانه پاسخگوی مشتریان 42830 – 021 آماده ارائه اطلاعات و پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم می باشد.

1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied