شمانیوز
شما نیوز

نماینده بندرعباس درمجلس مطرح کرد:

یکپارچگی مجلس درتصویب بودجه مناسب بیمه سلامت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی درطول ادوار فعالیت خود برای حوزه سلامت اعتبارات مناسبی را تصویب کرده و برای سال آینده نیز نمایندگان دراختصاص اعتبار مورد نیاز بیمه سلامت اتفاق نظر دارند.

یکپارچگی مجلس درتصویب بودجه مناسب بیمه سلامت

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، حسین هاشمی تختی نژاد به ضرورت توجه به مناطق محروم استان هرمزگان در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: برای توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش رنج بیماری افراد، تمام تلاش خود را در مجلس به منظور اختصاص منابع مناسب به حوزه سلامت و سازمان بیمه سلامت ایران انجام خواهیم داد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی درمجلس شورای اسلامی افزود: سلامت مردم و توجه به کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم درطول سالیان گذشته مورد تاکید دولت و مجلس شورای اسلامی بوده و دراین راستا نمایندگان نیز به وظایف قانونی خود عمل می کنند، متاسفانه به لحاظ شرایط اقتصادی کشور با چالش هایی روبه رو است؛ اما این به آن معنا نیست که برای حوزه ای با اهمیت همچون بیمه سلامت اعتبارات مناسبی اختصاص پیدا نکند.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت به لحاظ جایگاه قانونی خویش به عنوان بزرگترین نهاد بیمه درمانی کشور که مهم ترین وظیفه اش گسترش کمی و کیفی بیمه سلامت و پوشش فراگیر و حفاظت از مردم در پرداخت هزینه های دریافت خدمات سلامت است ، نقش بزرگی در افزایش رضایت مندی و ارتقاء رفاه اجتماعی ایفا می کند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: اصل موضوع سلامت از جمله موضوعاتی است که همه باید بر آن حساس بوده و در کشور همپای امنیت مسئله سلامت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: رسالت بیمه این است که اجازه ندهد هزینه‌های کمرشکن سلامت، مردم را به زیر خط فقر ببرد. مردم اگر گرفتار بیماری باشند و نتوانند هزینه آن را پرداخت کنند، جامعه خوب شکل نمی‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied