شمانیوز
شما نیوز

اطلاعات و ویژگی های گوشی های جدید سامسونگ فاش شد + عکس

به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل گوشی، اطلاعات فاش شده از دوربین و باتری دو گوشی A31 و A41 را منتشر کرد.

اطلاعات و ویژگی های گوشی های جدید سامسونگ فاش شد + عکس

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شاید بتوان گفت سامسونگ از همان ابتدای فعالیت خود در حوزه تلفن‌های همراه حساب ویژه‌ای روی گوشی‌های میان‌رده خود باز کرده بود و همواره در کنار معرفی پرچمدارانش، از گوشی‌های جدید میان‌رده خود نیز پرده برداری می‌کرد. این شرکت حدود ۴ سال است که خانواده A را روانه بازار کرده و از آنجایی که این مجموعه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده، هر چند ماه گوشی جدید از این خانواده را روانه بازار می‎‌کند.

 

اعضای جدید خانواده A در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند و توانستند سود بالایی را برای سامسونگ کسب کنند، در سال ۲۰۲۰ نیز این شرکت قصد دارد خانواده A را گسترش داده و گوشی‌های جدیدتری از این مجموعه را روانه بازار کند. دو عضو سطح بالای خانواده A، گوشی‌های A71 و A51 خواهند بود و نسخه‌های مقرون به صرفه این خانواده نیز دو گوشی A31 و A41 هستند. تاکنون در مورد دو گوشی مقرون به صرفه جدید این خانواده هیچ اطلاعاتی منتشر نشده بود، اما به تازگی اطلاعات مربوط به باتری و دوربین این گوشی فاش شده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ سعی کرده این گوشی را تا حد امکان رده بالا طراحی کند.

مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های A31 و A41 فاش شد

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این دو گوشی، گوشی A31 دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک لنز کمکی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. این در حالی است که گوشی A30 یعنی مدل قبلی گوشی A31 از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه لنز کمکی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد؛ باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

 

 

گوشی A41 نیز دارای لنز ۴۸ مگاپیکسلی است و از لنز‌های کمکی این گوشی در دسترس نیست؛ دوربینم جلوی این گوشی کیفیتی ۲۴ مگاپیکسلی خواهد داشت و احتمالا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. هر دو مدل A31 و A41 با حافظه ۶۴ گیگابایتی یا بالاتر وارد بازار خواهند شد. اطلاعات بیشتری از این دو گوشی در دسترس نیست و باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ برای کسب اطلاعات بیشتر ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied