شمانیوز
شما نیوز

امضای تفاهمنامه میان شهرداری مشهد و به پرداخت ملت

شرکت" به‌پرداخت ملت" و "شهرداری مشهد مقدس "سه تفاهم‌نامه همکاری در«حوزه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و هوشمندسازی خدمات شهری» به امضا رساندند.

امضای تفاهمنامه میان شهرداری مشهد و به پرداخت ملت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، بنا بر این تفاهم‌نامه‌ها که در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند مشهد منعقد شد، "به‌پرداخت ملت" با" شهرداری مشهد "در تحقق سه پروژه «ارائه خدمات پرداخت الکترونیک»، «راه‌اندازی سامانه دوچرخه هوشمند شهری» و «برنامه موبایلی شهر من» همکاری خواهد کرد.

بر اساس تفاهم‌نامه نخست که به امضای دکتر کلایی شهردار مشهد مقدس و شهریار خلیلی مدیرعامل "به پرداخت ملت" رسید، این شرکت پوشش انواع خدمات پرداخت الکترونیک در شهر مشهد را بر عهده گرفت.

همچنین طی دومین تفاهم‌نامه که توسط محمد مهدی اسدی مدیرعامل شرکت الیت و مدیرعامل "به پرداخت ملت" به امضا رسید این شرکت همکاری لازم را جهت تامین و راه‌اندازی سیستم دوچرخه هوشمند شهری به عمل خواهد آورد .

بنا بر تفاهم‌نامه سوم نیز که توسط شهریار آل‌شیخ، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و محمد عین‌القضات، مدیر سازماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب‌و‌کارهای شهری شهرداری مشهد و پروژه اپلیکیشن «شهر من» از یک سو و شهریارخلیلی به عنوان مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت به امضا رسید، مقرر شد این شرکت مشارکت در طراحی، تولید، نصب و بهره‌برداری از این برنامه موبایلی را عهده دار گردد.

گفتنی است به همین منظور در ماه گذشته، دکتر کلایی ، شهردار مشهد مقدس و هیأت همراه وی با هدف ارتقا سطح تعاملات پایدار از شرکت به‌پرداخت ملت بازدید به عمل آورده و در راستای رفع نیازهای کلان‌شهر مشهدمقدس در حوزه دریافت خدمات الکترونیک شهری، از نزدیک در جریان فعالیتها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های به پرداخت ملت به عنوان بزرگترین psp خاورمیانه قرارگرفته بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied