شمانیوز
شما نیوز

برگزاری ویژه برنامه عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س)

همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و سال روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) ﻣﺮاﺳﻢ ﻋﺰاداری این ایام ﺑﺎ ﺣﻀﻮر دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و ﮐﺎرﮐﻨﺎن موسسه اعتباری کوثر در نمازخانه حوزه مرکزی بانک ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ.

 برگزاری ویژه برنامه عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س)

ﺑﻪ ﮔﺰارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ عزاداران حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، قرائت زیارت عاشورا و مراسم سخنرانی مظلومیت این بانوی گرانقدر را گرامی داشتند  و بر ادامه راه ایشان و امامان معصوم تاکید نمودند.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در سخنانی با استناد به آیاتی از قرآن کریم از جمله آیه مودت، معرفت اهل‌بیت علیهم‌السلام از جمله حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها را لازمه مودت و پیروی از آن بزرگواران دانست و افزود: مهمترین فضیلت آن بانوی بزرگ اسلام، عبودیت محض و ادای حق ولایت با از جان‌گذشتگی بود و پرورش‌یافتگان این مکتب نورانی مانند شهید سلیمانی نیز مفتخر به عبودیت و ولایتمداری تا پای جان هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به ابعاد مختلف شهادت سردار سلیمانی مانند افزایش اقتدار اسلام و انقلاب و ایجاد موج جدیدی از بیداری گفت: الگوهای کم‌نظیری همچون شهید سلیمانی به برکت اخلاص عمل برای خدا، رشد و درخشش پیدا می‌کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم سجایای اخلاقی  حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) تشریح و بر الگو گرفتن از ایشان تأکید شد.

 

8

 

9

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied