شمانیوز
شما نیوز

قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو شنبه ۱۲ بهمن

قیمت خودرو در تعطیلات چند روز گذشته افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. محصولات ایران خودرو عموما سه میلیون تومان گران شده‌اند و خودرو‌های سایپا دست کم یک میلیون افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. امروز پراید صندوق‌دار تا ۵۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیشروی کرده و پژو ۴۰۵ GLX در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون تومان قرار دارد

قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو شنبه ۱۲ بهمن
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: قیمت خودرو در تعطیلات چند روز گذشته افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. محصولات ایران خودرو عموما سه میلیون تومان گران شده‌اند و خودرو‌های سایپا دست کم یک میلیون افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. امروز پراید صندوق‌دار تا ۵۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیشروی کرده و پژو ۴۰۵ GLX در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون تومان قرار دارد.
 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸

محصولات ایران خودرو در تعطیلات هفته گذشته حسابی از فرصت استفاده کرده و افزایش قیمت چشمگیری را در بازار رقم زده‌اند. طوری که هر کدام حدود سه میلیون تومان نسبت به دوشنبه هفته گذشته گران شده‌اند. این افزایش قیمت باعث شده قیمت روز سمند LX در بازار به ۹۳ میلیون تومان برسد. نرخ مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۲۷ میلیون ارزان‌تر از بازار و معادل ۶۶ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. سمند EF۷ پا را فراتر گذاشته و در بازار با افزایش قیمت چهار میلیونی به استقبال مشتریانش آمده. طوری که قیمت روز سمند EF۷ در حال حاضر ۱۰۷ میلیون تومان است.  

پژو ۴۰۵ GLX نسبت به هفته قبل سه میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده به مرز ۹۰ میلیون نزدیک شده است. فعالان بازار امروز پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را با نرخ ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. این افزایش قیمت سه میلیونی باعث شده قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز به ۱۱۰ میلیون تومان برسد. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول تنها ۶۵ میلیون تومان است. پژو ۴۰۵ SLX در تعطیلات هفته گذشته حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به کانال ۱۰۰ میلیون رسیده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در حال حاضر ۱۰۳ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در ادامه روند هفته‌های قبل، در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم حدود سه میلیون تومان گران شده و حالا با نرخ ۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دیگر مدل‌‎های پژو ۲۰۶ پا را فراتر گذاشته و افزایش قیمت چهار میلیونی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هر دو روی نرخ ۱۲۴ میلیون تومان ایستاده‌اند.

پژو پارس نسبت به دوشنبه هفته گذشته حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده که رقم کمتری نسبت به دیگر محصولات ایران خودرو به حساب می‌آید. نمایشگاه‌دار‌ها امروز پژو پارس را با نرخ ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند. رانا هم در چند روز گذشته افزایش قیمت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۹۸ میلیون تومان رسیده است. دانگ فنگ H۳۰ در این مدت چهار میلیون تومان گران شده و در بازار با نرخ ۱۷۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

روند گرانی در بازار خودرو، دنا پلاس توربو را بیش از گذشته به کانال ۲۰۰ میلیونی نزدیک کرده است. این محصول ایران خودرو در تعطیلات هفته گذشته حدود دو میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس افزایش قیمت بیشتری را در کارنامه خود ثبت کرده و حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز دنا پلاس در حال حاضر ۱۴۲ میلیون تومان است. در این بین دنا معمولی بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو تجربه کرده و با جهش پنج میلیونی به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت هفته قبل (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۷۱,۳۰۰,۰۰۰
۷۰،۰۰۰،۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۹,۵۰۰,۰۰۰
۸۶,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۹۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۸,۳۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۹۵,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 1
۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۶۲۳,۰۰۰
دنا پلاس تیپ 1
۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۹,۵۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۴۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۵۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

 

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸

خودرو‌های سایپا از قاعده افزایش قیمت در بازار خودرو مستثنی نیستند و در تعطیلات هفته گذشته دست کم یک میلیون تومان گران شده‌اند. بیشترین افزایش قیمت در چند روز اخیر به نام ساینا ثبت شده که حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ در تعطیلات هفته گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و امروز در بازار با نرخ ۷۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. تیبا صندوق‌دار هم یک میلیون تومان گران شده و روی نرخ ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است. امروز کوییک‌دنده‌ای در بازار ۸۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که نشان دهنده افزایش یک میلیونی قیمت این خودرو سایپا در تعطیلات هفته قبل است.

 

قیمت روز پراید در بازار امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸

پرایدهاچ‌بک که هفته گذشته کانال ۶۰ میلیونی را فتح کرده بود، در تعطیلات چند روزه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دیگر گران شده و تا ۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیشروی کرده است. پراید صندوق‌دار یا همان سایپا ۱۳۱ پا را فراتر گذاشته و بعد از چند روز تعطیلی با افزایش قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز پراید صندوق‌دار در حال حاضر ۵۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. پراید وانت گام‌های کوتاه‌تری برمی‌دارد. امروز این خودرو سایپا در بازار ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۶۴ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت روز محصولات سایپا امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت هفته قبل (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۶۱,۷۰۰,۰۰۰
۶۰,۴۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۷,۱۰۰,۰۰۰
۵۵,۷۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۵۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۸,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۷۳,۴۰۰,۰۰۰
۷۲,۳۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۷۴,۳۰۰,۰۰۰
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸

محصولات کرمان موتور اغلب با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. امروز تنها جک J۴ حدود دو میلیون تومان ارزان شده و به ۱۶۳ میلیون تومان بازگشته است.  باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای جک J. ۴ رقمی حدود ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود و تقریبا هفت میلیون پایین‌تر از قیمت بازار است. جک S۳ در چند روز اخیر چهار میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و از ۲۳۱ میلیون به ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است. با این اتفاق اختلاف نرخ مصوب کارخانه و نرخ روز بازار برای جک S۳ به ۱۸ میلیون تومان رسیده است. چراکه کرمان موتور قیمت این خودرو را در طرح‌های فروش ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. جک S۵ هم در تعطیلات هفته گذشته چهار میلیون تومان گران شده و امروز در بازار با نرخ ۳۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که ۱۰ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است.

 

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان)  قیمت هفته قبل (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۱۷,۰۰۰,۰۰۰ 
۳۱۳,۰۰۰,۰۰۰ 
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸

محصولات مدیران خودرو در تعطیلات چند روز اخیر ساز گرانی را کوک کرده‌اند و یک دست سبزپوش به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. طوری که MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در این مدت دو میلیون تومان گران شده و به ۱۴۷ میلیون تومان رسیده است. MVM X۳۳ ببیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات مدیران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود چهار میلیون گران‌تر از هفته گذشته در بازار خرید و فروش می‌شود. قیمت روز MVM X۳۳ در حال حاضر ۲۵۳ میلیون تومان است.  

MVM X۲۲ در چند روز اخیر دو میلیون تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و در بازرا امروز ۱۷۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. البته این نرخ برای MVM X۲۲ دنده‌ای است و اگر سراغ مدل اتوماتیک بروید، باید ۲۴ میلیون تومان بیشتر هزینه کنید. چراکه قیمت روز MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار ۲۰۳ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته حدود دو میلیون افزایش پیدا کرده است.

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان)  قیمت هفته قبل (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۲۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۳,۵۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۴۹,۰۰۰,۰۰۰
۲۴۷,۸۰۰,۰۰۰
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied