شمانیوز
شما نیوز

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه خواجه-ورزقان عنوان کرد

نگاه توسعه‌محور مدیرعامل شرکت مس به سونگون

پورمحمدی گفت: از زمانی‌که دکتر سعدمحمدی مجدداً مسئولیت مدیرعاملی شرکت مس را عهده‌دار شدند انصافاً اتفاقات خوبی در توسعه استان رخ داده است.

نگاه توسعه‌محور مدیرعامل شرکت مس به سونگون

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه خواجه-ورزقان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت:  از زمانی که دکتر سعد محمدی مجدداً مسئولیت مدیرعاملی شرکت مس را عهده‌دار شدند انصافاً اتفاقات خوبی در استان رخ داده است و بنده با شناختی که از ایشان به‌عنوان یک انسان وارسته و پایبند به تعهدات سراغ دارم مطمئن هستم تمامی خواسته‌های ایشان برای توسعه استان محقق خواهد شد.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی، صنعت، معدن و ... در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز شاهد اتفاقات خوبی در استان در حوزه‌های معادن مس، صنعت خودرو، طرح نفلین سیلیت و کشاورزی هستیم.

وی با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در داخل استان گفت: در این شرایط دشوار اقتصادی، امروز 24 پروژه راه‌سازی در استان به‌صورت هم‌زمان در حال اجراست که استان را تبدیل به کارگاه راه‌سازی کرده است و بزرگراه خواجه – ورزقان که توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین مالی شده است دارای پیشرفت خوب و وضعیت مطلوبی است که جا دارد از مسئولین این شرکت تقدیر و تشکر کنم.

پورمحمدی در پایان گفت: بنا برگزارشات ارایه شده از طرف نیروی انتظامی استان رسیدگی به وضعیت بزرگ‌راه تبریز-اهر موجب کاهش 40 درصدی تصادفات در این بزرگراه شده است.

1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied