شمانیوز
شما نیوز

آب تهران قطع نمی‌شود

کرمی نژاد معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: در حال حاضر شرایط مصرف آب در تهران عادی است و هیچگونه افت فشار یا قطع بودن در پایتخت گزارش نشده است.

آب تهران قطع نمی‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدرضا کرمی نژاد معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب تهران با اشاره به خبری مبنی بر هشدار قطع آب در تهران گفت: در حال حاضر شرایط مصرف آب در تهران عادی است و هیچگونه افت فشار یا قطع بودن در پایتخت گزارش نشده است خبری مبنی بر هشدار قطع آب در تهران کذب است.

او با اشاره به قطع آب شرب روز گذشته در منطقه ۹ استان تهران گفت: فقط متأسفانه شب گذشته لوله آبی در این منطقه شکسته شد که بلافاصله نیروهای امدادی با مراجعه به منطقه آغاز به تعمیر و تعویض لوله کردند.

 

کرمی نژاد تصریح کرد: شکستگی این لوله که باعث ارتباط دوم مخزن آب شهری می‌شد برای تعمیر اساسی زمان برد اما در حال حاضر آب در کل مدار پایتخت برقرار است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب تهران اضافه کرد:در حال حاضر همه چیز عادی است و هموطنان نگران قطع شدن آب در تهران نباشند فقط چهارشنبه هفته گذشته قطعی آب در برخی مناطق تهران به دلیل کدورت آب بود بارش‌های روز‌های گذشته در تهران باعث سیلابی شدن طغیان رودخانه‌های غرب و شرق تهران شد که کدورت آب را به دنبال داشت که بلافاصله مشکل برطرف شد.

کرمی نژاد از شهروندان محترم استان تهران درخواست می‌شود ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیر ضروری مانند شست‌وشوی فرش، پتو، درها و پنجره‌ها خودداری شود تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم و این مقطع حساس را بدون کم‌آبی و قطع آب سپری کنیم.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied