شمانیوز
شما نیوز

اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا از سوی فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری

سرپرست فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا ویروس به صورت شبانه روزی از سوی این امور در دستگاه های حفاری و پایگاه های عملیاتی خبر داد.

اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا از سوی فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران: پریسا قاسمی  روز سه شنبه ( 13 اسفند ماه ) گفت: این واحد بعد از نشست کمیته اضطراری مقابله با ویروس کرونا فعالیت های خود را به دو بخش ستادی و عملیاتی تقسیم بندی و اجرایی کرده است.

وی ارسال 30 هزار ماسک و دستکش و همچنین مواد ضد عفونی کننده به موقعیت های دستگاه ها و اردوگاه های حفاری را از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: در تمامی دستگاه های حفاری فضایی تحت عنوان پایگاه درمانی در نظر گرفته شده که در آن پزشک، پزشکیار و تجهیزات درمانی مورد نیاز در راستای آموزش و غربالگری کارکنان ورودی به دستگاه، در نظر گرفته شده است.

سرپرست فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از دیگر اقدامات انجام شده در این ارتباط را به آموزش و افزایش توان خود مراقبتی کارکنان اشاره و اظهار کرد: ژل و محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح، الکل، بتادین از جمله موارد ارسالی به 60 دستگاه حفاری این شرکت می باشد.

وی مهمترین شیوه مقابله با این ویروس عفونی را غربالگری، شناسایی و معرفی بیماران به مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلسات متعدد، عملیات غربالگری کارکنان دستگاه های حفاری در زمان اعزام به دکل از مبدا برنامه ریزی و توسط کادر متخصص فوریت های پزشکی شرکت صورت می گیرد.

قاسمی در خصوص کارکنانی که به صورت مامور به دستگاه حفاری اعزام می شوند توضیح داد: این دسته از کارکنان قبل از شروع ماموریت با مراجعه به مراکز درمانی مستقر در شرکت، گواهی سلامت دریافت و پس از ویزیت توسط پزشک پایگاه درمانی مستقر، مجوز ورود به دستگاه حفاری دریافت می کنند.

سرپرست فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: تعدادی از کارکنان با توجه به محل سکونت خود به صورت پروازی به دکل حفاری اعزام می شوند که قبل از ورود به دستگاه حفاری توسط کادر درمانی غربالگری  ویزیت و پس از اطلاع از سلامت کامل در محل کار حاضر می شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied