شمانیوز
شما نیوز

یادداشت وارده//

پرکشیدگان شبکه بانکی کشور، همیشه به یادتان هستیم

اسفندماه هرسال ایامی است که همه ایرانیان خود را برای عیدنوروز و سال نو آماده می کنند اما امسال، این هیولای نامریی یعنی "ویروس کرونا" علیرغم همه تلاش ها و فاصله طولانی سرانجام خودش را از شرق آسیا به ایران رساند و این ملت مهربان را در آستانه نوروزی دیگر با تلاطم و استرس فراوان مواجه کرد

 پرکشیدگان شبکه بانکی کشور، همیشه به یادتان هستیم

 اسفندماه هرسال ایامی است که همه ایرانیان خود را برای عیدنوروز و سال نو آماده می کنند اما امسال، این هیولای نامریی یعنی "ویروس کرونا" علیرغم همه تلاش ها و فاصله طولانی سرانجام خودش را از شرق آسیا به ایران رساند و این ملت مهربان را در آستانه نوروزی دیگر با تلاطم و استرس فراوان مواجه کرد، بطوریکه زندگی عادی مردم را مختل کرده و همه را با خود درگیر نموده است. درست است که همه و همه با این معضل فراگیر درگیرند لیکن در این میان دو قشر پرتلاش و زحمتکش بیش از همه در جبهه مقاومت با این هیولای نامرئی اما بسیار مرموز و مهلک درگیر می باشند و بدون هیچگونه دریغی حتی جان خود را در راه مبارزه با این هیولا از دست می دهند. یکی از این دو قشر زحمتکش همان "ناجیان مهر" هستند که با ردای سفیدشان و به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی به بیماران هستند تا آنها را به عافیت و سلامتی برسانند. قطعا کار این عزیزان بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و جانشان هم در کفشان است. سفیدپوشان بلندمرتبه خط مقدم جبهه مقاومت سلامت و عافیت طلبان ملت ایران، همه ما از شما سپاسگزاریم و به شما دست مریزاد می گوییم.

 

 اما درکنار سفیدپوشان مدافع سلامت، قشر زحمتکش دیگری هم هست که علیرغم نامهربانی ها و ناملایمت های زیاد طی سال های اخیر، این روزها همانند سفیدپوشان جبهه سلامت در خط مقدم هستند و کمتر دیده می شوند. اینان همان کارکنان پاک دست و باصلابت شبکه بانکی کشور می باشند که علیرغم مشکلات فراوان و شیوع این ویروس، در یکی شلوغ ترین مراکز ارائه خدمات عمومی یعنی بانک ها مشغول فعالیت هستند و با افراد زیاد و ناقل ترین وسیله ویروس یعنی اسکناس درگیرند و علیرغم مخاطره آمیزبودن و بدون هیچگونه دریغی کماکان به خدمت رسانی در این ایام مشغول هستند که شایسته دست مریزاد جانانه اند.

 

 اما غمبارتر و تلخ تر این است که با خبر شدیم طی دوهفته گذشته ۶ تن از عزیزان زحمتکش شبکه بانکی کشور از بانک های ملی، صادرات، رفاه، تجارت و مسکن درحین خدمت رسانی به ملت شریف ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و متاسفانه علیرغم تلاش های سفیدپوشان مدافع سلامت، جان به جان آفرین تسلیم گفته و خانواده بزرگ شبکه بانکی کشور را داغدار و عزادار کردند که اینک جای آنان بسیار خالی است.

 

 درگذشت این عزیزان را به خانواده آنان و شبکه بانکی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آنها  علو درجات و برای بازماندگانشان نیز صبرجمیل و اجرجزیل مسئلت داریم.

 

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

علی میرزایی پور 

کارشناس ارشد علوم ارتباطات

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied