شمانیوز
شما نیوز

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار توصیه کرد؛

مراجعه سرمایه‌گذاران جدیدالورود به سرویس دریافت کدبورسی غیرحضوری کارگزاری‌ها

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، از سرمایه‌گذاران جدیدالورود به بورس خواست برای دریافت کد بورسی، به سرویس دریافت کدبورسی غیرحضوری کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

مراجعه سرمایه‌گذاران جدیدالورود به سرویس دریافت کدبورسی غیرحضوری کارگزاری‌ها

به گزارش شمانیوز به نقل از سنا، احمد سحرخیز اظهار داشت: با توجه به استقبال تعداد زیادی از شرکت‌ها برای عرضه سهام خود در بورس و استقبال چشم‌گیر سرمایه‌گذاران از بازار سرمایه و به ویژه مشارکت در خریداری سهام عرضه‌های اولیه، بدیهی است مراجعات حضوری به شرکت‌های کارگزاری افزایش خواهد یافت.

 

وی با اشاره به اینکه این مسأله هم برای سرمایه گذاران و هم برای پرسنل شرکت‌های کارگزاری به دلیل شرایط کشور در موضوع ویروس کرونا، می‌تواند خطراتی به دنبال داشته باشد، افزود:  عمده شرکت‌های کارگزاری خدمات غیرحضوری بر بستر اینترنت راه‌اندازی کرده‌اند. از این‌رو، سرمایه‌گذاران  میزان مراجعات حضوری به شرکت‌های کارگزاری را به حداقل برسانند.

 

سحرخیز خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه گذاران جدیدالورود همچنین برای ثبت سفارش‌های خود، می‌توانند به Call Center یا سامانه معاملات برخط کارگزاری‌ها دسترسی یابند. امکان ارائه حساب کاربری و رمز عبور غیرحضوری برای مشتریانی که سجامی شده‌اند وجود دارد.

 

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: سرمایه‌گذاران فعلی دارای کد بورسی برای ثبت سفارش‌های خود می‌توانند به Call Center یا سامانه معاملات برخط کارگزاری‌ها دسترسی یابند. امکان ارائه حساب کاربری و رمز عبور به صورت غیرحضوری نیز برای مشتریانی که سجامی شده‌اند وجود دارد. همچنین مشتریان کارگزاری‌ها به خوبی مطلع شوند که فرآیند ثبت سفارش خود را برای خرید عرضه اولیه، چند روز زودتر از روز عرضه می‌توانند نزد کارگزار مد نظر خود انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied