شمانیوز
شما نیوز

دانلود فیلم مطرب منتشر شد

در این مقاله قصد داریم تا با فیلم ها و سریال هایی که در سال 99 منتشر می شود را مرور کنیم و همچنین آخرین فیلم نمایش خانگی "مطرب" که پرفروش ترین اثر در سینما در سال 98 بود را بررسی کنیم. تمامی این فیلم ها را می توانید از سایت دانلود فیلم "زردفیلم" رایگان دانلود کنید.

دانلود فیلم مطرب منتشر شد

 

پایان سال 98 یکی از بی سابقه ترین انتشار فیلم در نمایش خانگی را تجربه کردیم که علت آن خانه ماندن مردم تا ریشه کن شدن ویروس کرونا میتوان گفت. در این مقاله قصد داریم تا با فیلم ها و سریال هایی که در سال 99 منتشر می شود را مرور کنیم و همچنین آخرین فیلم نمایش خانگی "مطرب" که پرفروش ترین اثر در سینما در سال 98 بود را بررسی کنیم. تمامی این فیلم ها را می توانید از سایت دانلود فیلم "زردفیلم" رایگان دانلود کنید.

مصطفی کیایی در سال 98 به عنوان پرکارترین کارگردان سینما بوده است که علاوه بر فیلم مطرب سریال هم گناه را نیز در نمایش خانگی تولید کرده است و علاوه بر پرکار بودن مهم موفق بودن کار های این کارگردان است.

 

 

یل

 

فیلم مطرب

فیلم مطرب به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید.این فیلم رکورد هزارپا را زد و پر فروش ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد. این فیلم با گیشه ی ۳۸،۵۴۳،۹۷۵،۰۰۰ تومان رکورد دار است.

 

مطرب ارزش دیدن دارد و مخصوصا در این شرایط بحرانی به همه ی ایرانیان که این روزا خبر های بد خنده را از لب های همه گرفته این فیلم میتواند مقداری برای روحیه مردم مناسب باشد. پیام اصلی فیلم که درباره هنر مطربی و آوازهای داش مشتی طور است؛ یک پیام دلنشین محسوب میشود. این نوع خوانندگی؛ هنری است برای قشری خاص که عاشقانه این نوع آهنگها را دوست دارند و تعصب خاصی هم روی آن دارند.

نویسنده و کارگردان: مصطفی کیایی

آهنگساز: آرمان موسی پور

فیلم برداری: حسین جلیلی

صدابردار: امیر نوبخت

تدوین: نیما جعفری جوزانی

طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

از بازی بی نظیر پرویز  پرستویی در این فیلم نمیتوان گذشت.

 

دانلود فیلم مطرب

 

یبی

 

سریال هم گناه

 

به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.پ

خلاصه داستان سریال هم گناه : با بالا گرفتن تب تند نمایش خانگی کارگردان ها و بازیگران میل بیشتری دارند تا در این بازار بزرگ سهیم باشند این بار سریالی جذاب و پر طرفدار در انتظار شماست در ادامه داستان میبینیم که داستان اصلی در مورد یک خانواده بزرگ و اصیل هست که از قدیم در کار واردات و صادرات گل و گیاه بوده و هستند. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش و صمیمیت با هم زندگی می‌کنند،ولی این خانواده با ورود یک جوان به این آرامش وارد چالش و سختی هایی میشوند.

به نظر بسیاری از کسانی که سریال های نمایش خانگی را دنبال میکنند ، این مجموعه بهترین سریال نمایش خانگی معرفی شده است و بر این باورند که چون این هم گناه هم از نظر اجتماعی و هم پلیسی و کمدی مجموعه ی کاملی به حساب می آید به همین دلیل ارزش دیدن دارد . پنج قسمت از این سریال قبل از سال 99 پخش شده است و قرار است 19 قسمتی بعدی این مجوعه بعد از 15 فروردین عرضه شود . شما میتوانید تمامی قسمت های این سریال زیبا را از وبسایت رسمی زردفیلم مشاهده کنید.

 

دانلود سریال هم گناه

 

لت

 

سریال موچین

 

موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری از روز جمعه (۲۲ آذر) در تهران آغاز شد. این سریال با حضور بازیگران برجسته ی تلویزیون در دهه ی هشتاد هستند که همگی با آن سریال ها خاطره ی زیادی دارند .چون صدا و سیما هزینه ای برای این نوع سریال ها نمی دهد عوامل مجبور شدند تا به جای پخش در تلویزیون در نمایش خانگی عرضه کنند. موچین سریال کمدی و درخوری است که داستان دارد و ما در این مجموعه با علی صادقی سابق روبرو هستیم که با شیرینی اش مخاطب را به قهقهه می اندازد . حمید لولایی نیز در سریال موچین نقش اول را با مرجانه گلچین تجربه کرده است.

بازیگران سریال موچین:‌مرجانه گلچین، حمیدلولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب و آشا محرابی، (با حضور) علی صادقی و امیر نوری گروه بازیگران این سریال کمدی - اجتماعی را تشکیل می‌دهند. و همچنین سایر عوامل سریال موچین

مشاور تهیه‌کننده :جمال گلی

مجری طرح :سیروس ذوالفقاریان

مدیر تولید :فریبا سادات خلیلی

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز :مجید فاضلی

مدیر فیلمبرداری :امید نگارشی

صدابردار :فرهاد تبریزی

طراح چهره‌پردازی :جنان صدفی

سریال موچین آماده ی دانلود در سایت زردفیلم از اردیبهشت 99 می باشد.

دانلود سریال موچین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied