شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1399

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1399 و سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1399

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان: در پیام تبریک مهندس جهانگیر پورهنگ به مناسبت آغاز سال نو آمده است:

فرا رسیدن فصل بهار، این با شکوهترین جلوه ی تجلّی عنایت پروردگار، چه زیبا در آیینه ی تمام نمای خلقت، نقش بسته و جهان با نسیم لطف الهی، شمیم حرکت و بیداری را در این تماشاگهِ بیکران به نظاره نشسته است.

در سالی که سپری گشت ایران اسلامی میزبان وقایع پرفراز و نشیبی بود که با تلاش و همبستگی ملت فهیم و قدرشناس این مرز و بوم ، بار دیگر برگی زرین بر تاریخ درخشان این سرزمین به ثبت رساند.

خداوند سبحان را شکرگزاریم که در سخت ترین شرایط نیز به لطف عنایتش و در سایه ی تلاش و همّت همکاران عزیزمان در شرکت نفت و گاز اروندان توانستیم در کارنامه ی سال 1398، دستاوردها و موفقیتهای ارزشمندی را در مسیر توسعه ی "صنعت ملی ایران بزرگ" به ارمغان آوریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت 29 اسفند - روز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت –مراتب تقدیر و تشکر خود را در سالی که گذشت از زحمات کلیه همکاران پرتلاش شرکت نفت و گاز اروندان  به جا آورده ، فرارسیدن نوروز باستانی، خجسته آیین ایرانی را به حضورتان تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در سال جدید با استعانت از پروردگار متعال و با اتکاء به سرمایه های با ارزش انسانی و ایمانی ، شاهد افتخار و سربلندی هر چه بیشتر کشور عزیزمان باشیم.

در دعایی خاضعانه به درگاه مدبّر هستی، "اَحسن الحال" را برای شما آرزومندم.

 

جهانگیر پورهنگ

مدیرعامل

 

1__MG_2160

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied