شمانیوز
شما نیوز

استقبال گسترده از سامانه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده مشتریان از سامانه احراز هویت سجام در بیش از 260 شعبه این بانک ،گفت: فعالان بازار سرمایه با احراز هویت در سامانه سجام شعب بانک شهر، در هیچ یک از مراجعات خود به نهادهای مالی اعم از کارگزاری ها، صندوق های سرمایه گذاری ،شرکت های تامین سرمایه و ... نیاز به احراز هویت مجدد ندارند.

استقبال گسترده از سامانه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر
به گزارش شمانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،جواد عطاران افزود: طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، تمامی فعالان بازار سرمایه کشور (بورس اوراق بهادار و بورس‌های کالاو غیره) اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، ایرانی و خارجی مکلف به ثبت‌نام در سامانه سجام و تکمیل فرآیند احراز هویت خویش هستند.

وی با بیان اینکه پیش از این، مشتریان بازارهای مالی و سرمایه گذاری بعد از ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد رهگیری می بایست صرفا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کردند، گفت: جهت رفاه حال شهروندان به ویژه مشتریان بانک شهر و ارائه خدمات مناسب تر و تسهیل در امور مالی ایشان، سامانه احراز هویت سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) در تمامی شعب بانک شهر راه اندازی شد.

عطاران با بیان اینکه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر از بهمن ماه سال 98 عملیاتی شده است، افزود: این بانک همواره با داشتن شعبه های فعال، بسیار نقش مهمی در ورود هموطنان به بازارهای مالی و سرمایه ای داشته و خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر اینکه شناسایی هویت، یکی از موضوعات مهم در نهادهای مالی است‌، تصریح کرد: با تاسی از شعار"نوآوری در خدمت" که سرلوحه اقدامات بانک شهر است، بسته کاملی از خدمات مالی را به مشتریان بازار سرمایه ارائه می دهیم.
 
 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied