شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران:

افزایش بی سابقه حجم معاملات، سامانه داد و ستد را سنگین کرد

بار زیاد معاملات و افزایش سرمایه های ثبت شده در بورس تهران، در روز گذشته، موجب ایجاد مشکلاتی در فعالیت امروز سامانه معاملات شد.

افزایش بی سابقه حجم معاملات، سامانه داد و ستد را سنگین کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از سنا، روح الله دهقان، مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در این خصوص بیان داشت: سامانه بورس تهران امروز با اختلال همراه بود به همین دلیل بازگشایی بازار با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شد.

 

وی در خصوص این مشکل توضیح داد: مشکل مربوط به بار زیاد سامانه بود که قبل از عید برای معاملات فرابورس نیز اتفاق افتاد با این تفاوت که مشکل امروز، زودتر برطرف شد و معاملات از سر گرفته شد.

 

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در ادامه بیان داشت: حجم زیاد معاملات دیروز و افزایش سرمایه های سنگین بورس تهران که در سیستم اعمال شد، بار سنگینی را برای معاملات امروز ایجاد کرده و موجب بروز اختلال در این سیستم شد. حجم معاملات روز گذشته در بورس تهران به تنهایی، یک میلیون و ۱۰۰ هزار معامله بوده که در تاریخ بورس تهران، غیر از روزهای عرضه اولیه، رکوردی تاریخی محسوب می شود . به همین ترتیب این حجم از معاملات موجب ایجاد بار سنگین در سیستم معاملات شد.

 

وی در خصوص سفارش گیری ها و معاملات امروز بازار بیان داشت: سفارش گیری طبق پیغام ناظر از ساعت ۹:۱۵ انجام شد و ساعت معاملات بازار هم تا ۱۲:۳۰ خواهد بود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied