شمانیوز
شما نیوز

۱۲ درصد از سهام شستا به بورس می‌آید

عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از عرضه ۱۲ درصد از سهام شستا در بازار سرمایه خبر داد.

۱۲ درصد از سهام شستا به بورس می‌آید

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا، حسن امیری با تاکید بر اینکه فرآیند عرضه سهام شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) در بورس، در حال طی کردن مراحل لازم است، اظهار کرد: در واقع شستا مراحل نهایی پذیرش را طی می‌کند و سهام آن به زودی در بورس عرضه می‌شود.

 

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه ۱۲ درصد از سهام شستا عرضه خواهد شد، به اینکه آیا عرضه اولیه در فروردین ماه صورت خواهد گرفت؟ پاسخ داد: شستا اقداماتی که باید انجام می‌داد را انجام داده است. یک یا دو اقدام دیگر مانده که باید توسط شرکت انجام شود و زمانی که این اقدامات هم صورت بگیرد، سهام شستا عرضه می شود. در واقع این اقدامات ارتباطی به سازمان بورس ندارد و اقدامات کوچکی است که باید توسط شستا انجام شود.

 

بر اساس این گزارش، یکی از تاکیدات رئیس‌جمهور خروج دستگاه‌های دولتی، نهادها و سازمان‌های عمومی از بنگاه‌داری بوده و در این راستا قرار شد سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در بورس عرضه شود تا به گفته محمد شریعتمداری - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی - این وزارتخانه از بنگاه‌داری به سمت سهام‌داری حرکت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied