شمانیوز
شما نیوز

عملکرد بیمه آسیا در اسفند ۱۳۹۸ با تراز عملیاتی مثبت ۴۶۲ میلیارد تومانی همراه شد

بیمه آسیا‌ در اسفند ماه سال گذشته ۶۹۶ میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد و در مقابل ۲۳۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد در نتیجه توانست تراز مثبت ۴۶۲ میلیارد تومانی را ثبت کند.

عملکرد بیمه آسیا در اسفند ۱۳۹۸ با تراز عملیاتی مثبت ۴۶۲ میلیارد تومانی همراه شد

 به گزارش شمانیوز به نقل از سایت بانکداری ایرانی، بیمه آسیا آخرین گزارش ماهیانه سال ۹۸ را منتشر کرد. براساس این گزارش، بیمه آسیا‌ در اسفند ماه سال گذشته ۶۹۶ میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده و در مقابل ۲۳۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و  در نتیجه، توانست تراز مثبت ۴۶۲ میلیارد تومانی را ثبت کند.


 این شرکت خصوصی در  دوازده ماه سال ۹۸ توانست تراز مثبت دو هزار و ۶۸۴ میلیارد تومانی را ثبت کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل  بیش از ۹۲ درصد رشد داشته است در این مدت، بیمه آسیا شش هزار و ۲۱ میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد و در مقابل سه هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد. این در حالی است که این شرکت بیمه ای در سال ۹۷ تراز مثبت یک هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان را ثبت کرد که حاصل صدور چهار هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت دو هزار و ۹۵۸ میلیارد تومان خسارت بود .

 آخرین شفاف سازی صورت های مالی میان دوره ای "آسیا" منتهی به پایان آذر ماه سال ۹۸ نشان می دهد این شرکت ۱۶۳ میلیارد تومان سود انباشته دارد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۹۸ درصد افزایش داشته است. روند سود آوری بیمه آسیا در طول سال ۹۸ سیر سعودی داشته که در صورت میان دوره ای آن مشهود و سال بسیار  مطلوبی برای سهامداران  آن رقم زده است که انتظار انتشار صورت های مالی ۱۲ ماه ۹۸ هستند.

 براساس همین گزارش، در سه فصل نخست سال گذشته بیمه آسیا برای هر سهم ۳۰۵ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه  ۴۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت بیمه ای در ۹ ماه نخست سال گذشته توانسته است  ذخایر فنی خود را بیش از ۹۱ درصد افزایش دهد و آن را به رقم ۷۲۶ میلیارد تومان برساند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied