شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با نت کیبورد موسیقی خود را به گوش همه برسانید

آیا به دنبال نت یا قطعه ی موسیقی خاصی می گردید؟ به نت دونی و نت کیبورد بیایید. اینجا دنیایی از موسیقی برای تمام دوستداران موسیقی و اهل فن است. در اینجا شما می توانید فروشگاه موسیقی خود را داشته باشید. برای همین نت هایی که خود می سازید را به دیگران معرفی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

با نت کیبورد موسیقی خود را به گوش همه برسانید

 

نت کیبورد چیست؟ 

 

آیا به آهنگسازی و ساختن نت و قطعه های موسیقی با کیبورد علاقه دارید؟

ما به شما نت کیبورد را معرفی می کنیم. در اینجا شما محیط هنری خود را خواهید داشت. یک محیط کاملا سالم و امن که به شما این امکان را داده است تا به راحتی حساب کاربری بسازید و فروشگاه موسیقی خود را داشته باشید. تقاضای زیادی برای نت های جدید کیبورد و ارائه ی آنها وجود دارد اما وبسایتی که از این تقاضا حمایت کند، به طور جدی فعالیت نداشته است. اینجا یک سامانه ی آنلاین با مجوز قانونی برای هنرمندان و دوستداران موسیقی است. شما می توانید نت ها و آهنگ های خود را با نام اختصاصی خود به دیگران معرفی کنید. تمامی حقوق شما در این وبسایت و در نت کیبورد محفوظ است. هر گونه استفاده غیرقانونی از آثار شما در این وبسایت مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد. پس با خیال راحت دنیای هنری و حریم خصوصی خود را بسازید؟

 

لق

نت کیبورد در نت دونی

 

 

آیا از اشتراک گذاری نت کیبورد درآمد خواهیم داشت؟

 

نکته ی مهم و جالب این است که شما هر آهنگ و نتی که بر در صفحه ی خود منتشر می کنید، بابت خرید و فروش نت از سوی مشتری ها و علاقمندان به موسیقی شما دستمزد خواهید گرفت. شما تنها کافیست یکبار آهنگی که ساخته اید و یا قطعه موسیقی که نوشته اید را با نت کیبورد آپلود کنید، برای هر بار دانلود آن از سوی دیگران، به حساب شما هزینه وارد می شود و شما می توانید درخواست تسویه حساب دهید، امور مالی کارهای آن را در مدت زمان تقریبی هشت ساعت انجام می دهد و پول به حساب شما واریز می شود. این تنها جنبه ی مالی نت کیبورد است. در کنار این ها شما می توانید با با به اشتراک گذاشتن نت ها و کارهای هنری خود دیده شوید. شما حساب خود را دارید و کارهای شما با نام و شناسه ی شما به نمایش گذاشته می شود. 

 

کدام نت ها را می توان در نت دونی وارد کرد؟

این وبسایت فعالیت های رسمی خود را از سال 95 شروع کرده و خوشبختانه فیدبک های بسیار خوب و رضایت بخشی از نت کیبورد داشته است. شما حتما می دانید که اگر بخواهید در حالت عادی دیده شوید و نت های خود را به معرض دید بگذارید، کاری بسیار پرهزینه و وفت گیر خواهد بود. امروزه عصر، عصر دیجیتال است و به راحتی می توانید با شرکت کردن در محیط های مجازی و اینترنتی مانند نت کیبورد در سطح گسترده ای دیده شوید. 

 

یلی

نت دونی و آهنگسازی

 

از جمله مزایای نت دونی و نت کیبورد می توان به موارد زیر اشاره کرد که می توانید از آنها بهره مند شوید: 

 

  • برای هر سازی که توانایی آن را داری، نت بنویس: شما می توانید در حوزه تخصص و علاقه ی خود از هر سازی از جمله سازهای ایرانی مانند تار، سه تار، عود، چنگ، تنبک، سنتور و .... تا سازهای غربی مانند پیانو، گیتار، ویولون و غیره نت بنویسید و نت ها و قطعه های شما توسط اساتید موسیقی ما بررسی می شود.
  • نت هایی که شما نوشته اید را در سایت آپلود کنید: نت های خود را در سایت بارگذاری می کنید، این یک محیط کاملا اختصاصی برای شماست و تمام حقوق شما در مورد آن حفظ شده است. 
  • نت هایی آپلود شده را می توانید به فروش بگذارید: این یک امکان برای شماست تا بتوانید در کنار نت نویسی و آهنگسازی، به کسب درآمد نیز بپردازید. 

 

در کنار اینها شما می توانید هر نت متعلق به هر ساز و آهنگسازی را به راحتی در میان هزاران نت به اشتراک گذاشته شده را برای خود دانلود کنید و از آن استفاده کنید. 

 

طریقه ی کار به چه صورت خواهد بود؟

با توجه به درخواست های مکرر مشتری ها و هنرپرور های عزیز، راحت ترین روش ممکن برای عضو شدن شما در نت دونی ایجاد شده است. شما می توانید حساب کاربری خود را داشته باشید و درخواست ثبت نت و یا رپورتاژ آگهی برای سفارش خود داشته باشید. نت کیبورد این امکان را برای شما فراهم کرده است که با عضو بودن در سایت بسیار راحت بتوانید نت های خود را تنها یکبار و برای همیشه در سایت به نمایش بگذارید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروسه ی کاری و غیره با مشاوران ما در تماس باشید و از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید. 

 

چرا نت های خود را به نمایش بگذاریم؟ 

در واقع این ایده ای برای دیده شدن کارهای هنری شماست. امروزه تبلیغات دیجیتال به جرات یکی از پیشرو ترین نوع تبلیغات در دیده شده است. برای همین بسیاری از افراد به دنبال دیده شدن در سطح گسترده ی جهانی هستند. وبسایت ما به شما این امکان را می دهد. در کنار اینها به گنجینه ای از کارهای هنرمندان و آهنگسازهای مشهور در نت کیبورد دسترسی خواهید داشت. 

 

عمخ

نت نویسی

 

چه کسانی می توانند از نت کیبورد استفاده کنند؟

روی حرف ما تمام هنرمندان و هنردوستان هستند. شما اگر در سطح های آماتور و نیمه حرفه ای هستید، که به بهترین شیوه می توانید آنچه خودتان ساخته اید را در نت کیبورد به نمایش و فروش بگذارید. در کنار اینها ما افتخار حضور افراد حرفه ای را نیز در وبسایت داریم. 

 

در حالت کلی می توان گفت که یک محیط کاملا هنری و اختصاصی هنر موسیقی در نت دونی و نت کیبورد برای شما فراهم شده است که می توانید با علاقمندی به زمینه ی نت نویسی و نت خوانی، در اینجا به کسب مهارت های بیشتر بپردازید. در این راستا علاوه بر دیده شدن و به اشتراک گذاشتن کارهایتان می توانید از منافع مالی و معنوی آن نیز برخوردار شوید. 

 

برای خرید هر نت می توانید به قسمت خرید بروید، در آنجا اطلاعت هر نت از جمله آهنگساز، تعداد صفحات، قیمت نهایی، تنظیم و سطح آن . دیگر اطلاعات ضروری به شما داده شده است. 

 

در اینجا می توانید به سریع ترین و اصولی ترین شیوه ممکن به نت های صحیح و قطعه های اصل دسترسی داشته باشید. برای همین اگر به دنبال نتی می گردید و آن را نمی توانید پیدا کنید به نت دونی و نت کیبورد بیایید. 

هر گونه سوال و پیشنهاد خود را می توانید از طریق کانال های ارتباطی، تماس های تلفنی و یا به صورت ایمیل با کارشناسان ما درمیان بگذارید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied