شمانیوز
شما نیوز

مدیر HSEE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مطرح کرد:

مجتمع های تابعه پیشتاز در مقابله با کرونا

پرهام خواجه پور؛ مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت با بیان این مطلب گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور و گستردگی آن در میان تمام استان ها، دستورالعمل هایی را جهت پیشگیری از بیماری تدوین و به تمام مجتمع های تابعه ایمپاسکو ابلاغ کردیم.

مجتمع های تابعه پیشتاز در مقابله با کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، پرهام خواجه پور؛ مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت با بیان این مطلب گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور و گستردگی آن در میان تمام استان ها، دستورالعمل هایی را جهت پیشگیری از بیماری تدوین و به تمام مجتمع های تابعه ایمپاسکو ابلاغ کردیم.


وی در ادامه افزود: این دستورالعمل ها شامل ورود پرسنل به مجتمع ها بعد از تعطیلات سال نو، حضور مدیران در جلسات و ورود افراد به آبدارخانه می باشد.


خواجه پور تصریح کرد: تعطیلی کلیه آشپزخانه کارگاه ها، کاهش ساعت کاری معادن، آموزش افراد درخصوص نحوه استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی، نصب تابلو و پوسترهای آموزش پیشگیری از کرونا در محوطه مجتمع ها و کارگاه های معدنی از دیگر مواردی است که مجتمع های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ملزم به رعایت آن می باشند.


مدیر HSEE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به انجام تب سنجی افراد و ضدعفونی کارگاه ها و ساختمان های مجتمع ها به صورت روزانه گفت: شیفت بندی پرسنل آزمایشگاه ها، راه اندازی خطوط تولید با حداقل نفرات ممکن و عدم استفاده از سیستم حضور و غیاب به صورت انگشت زنی از جمله اقدامات صورت گرفته در مجتمع های تابعه ایمپاسکو است.


خواجه پور در پایان یادآور شد: بنا بر دستورالعمل ایمیدرو مبنی رعایت فاصله اجتماعی در سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل و غربالگری کلیه پرسنل، سعی شده شرایط تحت نظارت و کنترل باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied