شمانیوز
شما نیوز

17 سالگی را چگونه آغاز کنیم

ایران‌کیش متفاوت

امیر کرمیان؛ مدیر روابط عمومی کارت اعتباری ایران‌کیش

ایران‌کیش متفاوت

شرکت ایران کیش فصل متفاوتی را آغاز کرده است و قصد دارد علاوه بر کسب جایگاه برتر گذشته، فرصت‌های جدید را در اقیانوس آبی صنعت پرداخت و در تعامل با ذی‌نفعان این صنعت خلق کند به‌گونه‌ای که درنهایت مردم از خدمات این شرکت راضی باشند.

 

در این راستا شعار «سفر به برتری» به‌عنوان یک نماد ، خواست و اراده جمعی، فصل مشترک تمام بخش‌ها و کارکنان شرکت خواهد بود.

 

شعاری که تحقق آن به‌عنوان یک میثاق جمعی، نیازمند تحقق چهار پیش‌شرط کلیدی است:

 

*تغییر باور

*افزایش دانش

*ارتقا محصول

*معرفی مناسب ظرفیت‌ها و محصولات به بازار

 

این چهار عامل به‌سان چهار ضلع مربع، موفقیت ایران کیش را در خود محاط دارند.

 

در مربع موفقیت، هر یک از اضلاع، جهت تحقق به ابزارها و بسترهایی نیاز دارند که در سایه دو محور هم‌افزایی و تعامل سازنده و حرکت متوازن و هماهنگ به دست خواهد آمد.

 

هم‌افزایی و تعامل لایه‌های مختلف شرکت، از طریق خواست جمعی کارکنان شرکت از هیات مدیره، مدیرعامل تا نمایندگان شرکت در اقصا نقاط کشور برآورده خواهند شد.

 

همچنین حرکت متوازن و هماهنگ در میان چهار ضلع مورداشاره نیز با برنامه‌ریزی دقیق در مجموعه پیش خواهد رفت. طبعاً نمی‌توان هر یک از فاکتورهای چهارگانه را به‌صورت جداجدا و منفک از هم اجرایی کرد و همچنان انتظار نتیجه دلخواه را داشت. البته اجرای هرکدام می‌تواند سودمند باشد اما اینکه ایران کیش را بتواند به سرمنزل مقصود برساند تنها زمانی است که به‌صورت توأمان هر چهار ضلع مربع موفقیت ایران کیش باهم در مسیر واحد و هماهنگ و متوازن تحقق قرار بگیرند.

 

لذا دو مقوله هم‌افزایی و تعامل سازنده در کنار اجرایی هماهنگ و متوازن 4 ضلع مربع موفقیت کلید تحقق شعار سفر به برتری است. در کنار تک‌تک کارکنان که در راستای هم‌افزایی و هماهنگی تلاش خواهند کرد برخی بخش‌ها که در این میان نقش محوری بر عهده‌دارند پیش‌قراولان حرکت خواهند بود.

 

روابط عمومی ازجمله این بخش‌ها است که بنا بر فلسفه وجودی باید هم در درون به تقویت هم‌افزایی و هماهنگی همت گمارد و هم در بیرون از سازمان زمینه‌ای را فراهم کند تا درنهایت به قوام بخشی تعاملات بین ذینفعان منجر شود.

 

ضروری است در تمام سازمان حس واحد خواستن جاری و ساری باشد و تمامی کارکنان چه فردی و چه گروهی هم‌افزایی و هماهنگ سفری را تجربه کنند که به رتبه‌های اول ایران کیش در صنعت منتهی می‌شود.

 

تقویت نگاه مسئولانه و ایمان به تحقق اهداف دو عنصری است که تنها از طریق مدیران ارشد به سازمان قابل‌انتقال است. شاید شاه‌بیت برنامه‌های مدیران ایران کیش در سال 99 حرکت در همین مسیر خواهد بود.

 

وظیفه اصلی در برون سازمان حساس‌تر و به عهده همه ارکان مجموعه است. چون قرار است ایران کیش اعتمادی ازدست‌رفته را از نو بسازد. لذا راه مشخص است: هم‌افزایی و هماهنگی برای اعتماد سازی سپهر صنعت پرداخت. برای تحقق این هدف کل کارکنان به کیفیت محصولات ایمان و به نظر مشتریان توجه دارند درنتیجه این دو، باور ایجاد اعتماد چندان سخت نیست.

 

در چنین صورتی کیفیت، تنوع و پایداری سرویس‌ هدیه‌ای است که هرروز صبح تا شام ایران کیش از طریق کانال‌های خدمت خود به مشتریان اهدا می‌کند. انتقال حس خوب تجربه طبعاً حال همه مشتریان جدید و قدیم را خوب خواهد کرد؛ اما نباید فراموش کنیم که رقبا نیز در تلاش‌اند. لذا برای تداوم سفر به سمت برتری راهی نداریم جزء اینکه متفاوت بخوانیم. متفاوت بخواهیم و متفاوت عمل کنیم.

 

برای متفاوت بودن راهی نیست جزء اینکه سازمان را از هوشمندی به تیزهوشی ارتقاء دهیم. این ارتقاء اما ساده نیست. نیازمند پیاده کردن سازوکارهایی در همه لایه‌های سازمانی و مالی در عین هم‌افزایی و هماهنگی است و سال 99 در حقیقت گام اصلی در راستای ارتقاء سازمان از هوشمندی به تیزهوشی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied