شمانیوز
شما نیوز

گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بانک کشاورزی اجرا شد

بانک کشاورزی با هدف رعایت الزامات سلامت محیط و کار در محیط های اداری،گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمندرا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچنین افزایش ایمنی وسلامت محیط کار آغاز کرده است.

گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بانک کشاورزی اجرا شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ضد عفونی مستمر محل کار،تب سنجی کارکنان در بدو ورود ،توزیع ماسک بین کارکنان،دردسترس بودن مواد ضدعفونی کننده،همچنین تب سنجی مشتریان در بدو ورود،فاصله گذاری در حین ارائه خدمات،سامانه نوبت دهی با رعایت الزامات فاصله گذاری هوشمند ، ضدعفونی مشتریان از مهم ترین اقدامات انجام شده در اجرای این طرح به شمار می آید.

 

 بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی در اجرای مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا و بخشنامه سازمان اداری واستخدامی کشور در باره طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند،برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ،افزایش ایمنی وسلامت محیط کار وتعامل غیر حضوری با مشتریان با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان، امکان ارائه خدمات  بانکی در چارچوب مقررات از طریق تماس تلفنی با شعب و مدیریت ها و یا ارسال پست الکترونیکی را تدوین و به شعب ابلاغ کرد.

 

این گزارش می افزاید: انجام فعالیت‌ها و خدمات بانکی متوقف نخواهد بود و کارکنان بانک کشاورزی در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند لیکن انتظار می رود،مشتریان نیز با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و بهره مند شدن از تمهیدات اخیر بانک کشاورزی با حضور کمتر در شعب،خادمان خود را یاری کنند.

 

شایان ذکر است هوطنان عزیز می توانند برای انتقال پول نقد و اموری که قابلیت انجام غیر حضوری دارد بدون مراجعه به شعب و از طریق ابزارها و سامانه های بانکداری الکترونیکی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied