شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

استیضاح روحانی مطالبه مردم است/ بیش از این نمی توان دولت ناکارآمد را تحمل کرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است؛به دلایل متعدد تحمل دولت روحانی بیش از این امکان پذیر نیست و استیضاح رییس جمهور باید در دستور کار مجلس جدید قرار گیرد.

استیضاح روحانی مطالبه مردم است/ بیش از این نمی توان دولت ناکارآمد را تحمل کرد

به گزارش شمانیوز، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار شمانیوز گفت: دولت هیچ برنامه ای برای اداره کشور نداشته و ندارد و حل مشکلات اقتصادی مردم با این دولت ناکارآمد غیر ممکن است.

 

“احمد علیرضابیگی” اظهار داشت: مردم از بی قانونی، بی کفایتی مدیران، چپاول بیت المال و مشکلات شدید اقتصادی به شدت ناراحت هستند و از مجلس جدید، پایان دادن به این وضعیت آشفته را می خواهند.

او افزود: عملکرد دولت روحانی در طول این چند سال موجب بی اعتمادی مردم شده و باید مجلس آینده برای ترمیم این اعتماد تلاش نماید.

 

این نماینده اصولگرای مجلس به نمونه هایی از فسادهای رخ داده اشاره کرد و گفت: برادر رییس جمهور که دستیار آقای روحانی بود به اتهام اخذ رشوه در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است.برادر معاون اول رییس جمهور به اتهام مفاسد اقتصادی با قرار سنگین آزاد بوده و پرونده وی در حال رسیدگی است.پرونده فرزند و داماد برخی وزرای دولت به اتهام فساد مالی در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است و پرونده های متعدد فساد اقتصادی برخی مدیران دیگر نیز در دادگاه در حال رسیدگی می باشد و به این مفاسد، لیستی از بی کفایتی ها و مدیریت های ضعیف هم اضافه کنید.آیا باز هم باید نشست و فقط نظاره گر بود تا دولت، خسارت های بیشتری را به کشور تحمیل کند؟

 

وی تصریح کرد: مجلس جدید نقطه امید مردم است و مردم انتظارشان این است که نمایندگان به وظایف قانونی خود عمل کرده و به فقر و فساد و تبعیض و بی عدالتی و بی کفایتی خاتمه دهند.

 

وی با بیان اینکه عده ای اعتقاد دارند تا سال ۱۴۰۰ که پایان کار دولت روحانی است باید دولت را تحمل نمود اظهار داشت: این تفکر غلطی است زیرا تحمل دولت با این حجم از بی قانونی و بی کفایتی، دیگر ممکن نیست و ادامه کار این دولت موجب وارد آمدن خسارات بیشتر به کشور است.از طرفی استیضاح رییس جمهور یک مطالبه عمومی و مردمی است و مجلس جدید باید به این مطالبه به حق مردم، پاسخ مثبت دهد.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفتگو در پاسخ به این سوال که علت گرانی بیش از حد خودرو و آشفتگی در این بازار چیست خاطرنشان کرد: متاسفانه گران شدن خودرو در کشور تابع هیچ قاعده اقتصادی نیست و خود دولت مقصر اصلی گرانی و آشفتگی بازار خودرو است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied