شمانیوز
شما نیوز

از منزل سلطان خودرو چه مقدار سکه و طلا کشف شد؟ + فیلم

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز تشریح کرد که از منزل سلطان خودرو و همسرش چه مقدار سکه و طلا کشف شده است.

از منزل سلطان خودرو چه مقدار سکه و طلا کشف شد؟ + فیلم

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز تشریح کرد که از منزل سلطان خودرو و همسرش چه مقدار سکه و طلا کشف شده است.

( سلطان خودرونجوا لاشیدایی و وحید بهزادی زوج جوان دهه شصتی متهم ردیف اول و دوم پرونده اختلاس و کلاهبرداری ۳۳۰۰ میلیارد تومانی از شرکت خودروسازی سایپا در سالهای ۹۶ و ۹۷ است.

 

نجوا لاشیدایی در رده زنان میلیاردر

نجوا لاشیدایی میلیاردها تومان با عضویت و فعالیت در این شبکه در دهه هشتاد شمسی، به فهرست بانوان میلیاردر زیر ۴۰ سال ایران اضافه شد. حساب بانکی نجوا لاشیدایی در بانک صادرات از سال ۸۶ تا ۸۸ گردش مالی ۱۳ میلیارد تومانی داشته است و تعدادی از اعضای شرکت پالینور با وی همکاری می‌کردند.

 

نجوا لاشیدایی و وحید بهزادی زوج کلاهبردار ایران

نجوا لاشیدایی و وحید بهزادی، زوج جوان دهه شصتی قصه ما، متهم ردیف اول و دوم پرونده اختلاس و کلاهبرداری ۳۳۰۰ میلیارد تومانی از شرکت خودروسازی سایپا در سالهای ۹۶ و ۹۷ است. سابقه آشنایی و همکاری این دو جوان که این روزها بخاطر مافیای خودرو بودن و خرید و فروش صوری خودرو و اخلال در نظام ارزی و تولیدی کشور به اعدام محکوم شده اند، به فعالیت های شرکت هرمی پالینور در دهه هشتاد شمسی برمیگردد.

شرکتی که مثل گلدکوئست و گلدماین و یونیک فاینانس از هزاران تن از هموطنان به ادعای سرمایه گذاری در بورس و فلزات، کلاهبرداری کرد و شماری از لیدرهای آن از کشور فرار کردند و شماری نیز دستگیر شدند. اما طبق اعلام نماینده دادستان، نجوا لاشیدایی میلیاردها تومان با عضویت و فعالیت در این شبکه در دهه هشتاد شمسی، بدست آورد و به فهرست بانوان میلیاررد زیر ۴۰ سال ایران اضافه شد. حساب بانکی نجوا لاشیدایی در بانک صادرات از سال ۸۶ تا ۸۸ گردش مالی ۱۳ میلیارد تومانی داشته است و تعدادی از اعضای شرکت پالینور با وی همکاری می‌کردند.

 


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied