شمانیوز
شما نیوز

استفاده از ماسک برای کارکنان بانک کشاورزی الزامی شد

پنجمین جلسه ستاد کرونا در بانک کشاورزی در آستانه بازگشایی اداره ها و عادی سازی شرایط با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی ، تشکیل شد وطی آن اعضای ستاد درباره راه های مبارزه وآگاه سازی همکاران ومشتریان بحث و بررسی و بر الزام استفاده از ماسک در ساعات اداری تأکید کردند.

استفاده از ماسک برای کارکنان بانک کشاورزی الزامی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی وهمکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این جلسه روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه باحضور روح اله خدارحمی مدیرعامل ، شماری از اعضای هیأت مدیره ،جمعی از مدیران امور وروسای ادارات مرکزی این بانک برگزار و گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه شد.

 

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا هفت سیاست را دنبال و ۲۶ برنامه ر اطراحی کرد.پیامد این سیاستگذاری و برنامه ریزی ۷۷ اقدام بارز انجام شد که پرداخت یک میلیون و۹۰۰هزار تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوارها،استمهال سه ماهه اقساط قرض الحسنه، ایجاد میز خدمت در لابی بانک، درخواست مستمر از هموطنان برای استفاده از خدمات غیر حضوری و... از جمله اقدام های بارز این بانک برای مقابله با کرونا بود.

 

این گزارش می افزاید، به دلیل این سیاستگذاری و برنامه ریزی ها میزان ابتلای همکاران بانک کشاورزی در مقیاس کشوری در سطح حداقلی قرار داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied