شمانیوز
شما نیوز

نماینده مشهد و کلات در مجلس یازدهم بیان کرد:

عملکرد ستودنی بیمه سلامت در ارایه خدمات الکترونیکی به روستاییان

نماینده مشهد و کلات در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات الکترونیکی بیمه سلامت به روستاییان، یکی از بهترین اقدامات این سازمان است.

عملکرد ستودنی بیمه سلامت در ارایه خدمات الکترونیکی به روستاییان

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، فاطمه رحمانی با اشاره به ضرورت توجه به بحث پیشگیری در حوزه سلامت گفت: یکی از مهمترین مصوبات مجلس در برنامه ششم توسعه، اجرای دولت الکترونیک است که بدون شک مجلس آینده موانع را در عدم توجه به این مسئله پیگیری می کند.

 

نماینده مشهد و کلات در مجلس یازدهم شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دولت الکترونیک سبب تسهیل امور ، کاهش ترددها و افزایش سلامت روان می شود افزود: توجه به معقوله الکترونیکی شدن در ارائه خدمات بیمه سلامت به  روستاییان، یکی از بهترین اقدامات این سازمان است که امیدواریم توسعه خدمات در بخش های دیگر نیز ادامه پیدا کند.

 

وی با تاکید بر رفع خلاء های قانونی در مجلس در خصوص بیمه سلامت تصریح کرد: نظارت ها در رفع مشکلات این سازمان باید افزایش پیدا کند، همانطور که تاکید شد برای کاهش مشکلات در حوزه سلامت باید بحث پیشگیری و غربالگری نسبت به گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

رحمانی با یادآوری پیگیری مشکلات در عدم اجرای دولت الکترونیک اظهار داشت: مجلس بدون شک همراه بیمه سلامت بوده و در راستای کاهش مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied