شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 15 خرداد

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی ، خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 15 خرداد
نظر قالیباف در خصوص بررسی اعتبارنامه منتخبین مردم در مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: دکتر قالیباف در خصوص اعتبارنامه منتخبین مردم در مجلس بر رعایت آئین‌نامه داخلی مجلس و نظر اکثریت انقلابی مجلس تاکید کرد.محسن پیرهادی در پیامی توئیتری پیرامون نظر رئیس مجلس شورای در خصوص بررسی اعتبارنامه منتخبین مردم در مجلس، نوشت:«پیرامون بررسی اعتبارنامه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان، با دکتر قالیباف صحبت کردم. ایشان ضمن تاکید بر دقت در روند رسیدگی به اعتبارنامه‌ها طبق آئین نامه داخلی، اعلام کردند اکثریت انقلابی مجلس، هر نظری در این‌باره داشته باشند، نظر ایشان هم همان است.»

z1og_fefdjnd3y7qv

 

آخرین آمار از میزان فروش سهام عدالت

به گفته سخنگوی سهام عدالت حدود ۵۰۰ هزار سهامدار عدالت، سفارش فروش سهام خود را در بانک‌ها ثبت کرده‌اند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

برخی خانواده‌ها فرزندخوانده برای قاچاق اعضای بدن می‌خواهند!

حبیب الله مسعودی فرید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور:در حال حاضر ۱۰ هزار کودک در ۶۸۰ مرکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند که حداقل سه تا چهار هزار کودک آن قابل واگذاری نیستند و به دلایل موقت در این مراکز نگهداری می‌شوند.برخی زوج‌ها نیز برای فرزندخواندگی، فقط نوزاد می‌خواهند، اما تعداد نوزادان قابل واگذاری معدود و مثلا چندصد نفر است؛ این افراد باید پشت نوبت بمانند.برخی خانواده‌ها صلاحیت لازم برای نگهداری کودک را ندارند؛ ممکن است افرادی کودک را برای کار‌هایی مانند تکدی گری، قاچاق اعضاء و تبادل مواد مخدر و محرک بخواهند. /میزان

 

z1og_fefdjnd3y7qv

خبر جدید درباره فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت

 

​اقتصادنیوز: سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت از ادامه فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم این سهام تا روز جمعه ۱۶ خردادماه خبر داد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

الله‌کرم: لاریجانی یارقرضی اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ می‌شود

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: هم اکنون وارد گام دوم انقلاب شدیم و باید در حوزه تقینی، اجرایی و قضایی به حد بلوغ کافی رسیده باشیم بنابراین انتظار از رئیس جمهور ۱۴۰۰ بسیار زیاد خواهد بود. ما نیاز به فردی داریم که سکاندار حرکت انقلابی در گام دوم و اداره کننده دولت جوان و حزب الهی باشد.تا انتخابات ریاست جمهوری یک سال دیگر زمان باقی است و اصلاح طلبان دست خود را خالی می‌بینند چراکه مهره‌های شان یکی پس از دیگری سوخته است بنابراین چاره‌ای ندارند که از اردوگاه رقیب مانند سال ۹۶ یارگیری کنند. در این میان نام علی لاریجانی بسیار مطرح است. حسین الله کرم معتقد است «اصلاح طلبان دوباره یارقرضی می‌گیرند و لاریجانی هم این حمایت را می‌پذیرد».

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

زمان واریز یارانه خرداد ۹۹ + مبلغ یارانه

یارانه نقدی خرداد 99 روز سه شنبه 20 خرداد ماه 99 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

جدیدترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

فعال رسانه‌ای اصولگرا از جدیدترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ رونمایی کرد.محمد مهاجری فعال سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا، در توئیتی نوشت: بنا برآنچه اطلاع یافته ام، نامزد جدیدی که وارد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم خواهدشد، آقای عبدالناصرهمتی رئیس بانک مرکزی است. این کاندیداتوری در راستای این نظریه صورت می‌گیرد که معتقد است مشکل اصلی کشور، اقتصاد است و یک رییس جمهور اقتصاددان می‌خواهد.

z1og_fefdjnd3y7qv

پراید با ظاهری جدید تولید می شود + عکس

شرکت سایپا محصول ساینا اس را معرفی کرده است، خودرویی که توسعه‌یافته پراید است و تنها در ظاهر تغییراتی داشته است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

پُستی که قالیباف حق ندارد به آن چشم بدوزد!

نماینده گرمی مغان گفت: رئیس مجلس و نواب حق شرکت در انتخابات شورای مرکزی به عنوان کاندیدای هیئت رئیسه فراکسیون را ندارند.ولی اسماعیلی عضو هیئت اجرایی شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در گفتگو باخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: اولین مجمع عمومی فراکسیون برای انتخاب اعضای شورای مرکزی بعد از تعیین کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل خواهد شد.او ادامه داد: در این مجمع عمومی، اعضا شورای مرکزی به مدت یک سال انتخاب و شورای مرکزی نیز بلافاصله اعضای هیئت رئیسه را برای مدت یکساله انتخاب خواهند کرد. بر اساس اساسنامه جدید، رئیس مجلس، و نواب حق شرکت در انتخابات شورای مرکزی به عنوان کاندیدای هیئت رئیسه فراکسیون را ندارند، به عبارتی رئیس فراکسیون به عنوان رئیس بزرگ‌ترین فراکسیون سیاسی کشور در امورات مجلس با رئیس مجلس هم افزایی خواهند داشت.عضو هیات اجرایی شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی افزود: اعضای هیئت رئیسه موظف هستند رفتار فراکسیونی نمایندگان محترم را بر اساس، اساسنامه و مرامنامه فراکسیون زیر نظر داشته باشند. احتمال تشکیل هیئت داوری برای جذب مستقلین در فراکسیون هم متصور است.

z1og_fefdjnd3y7qv

۳۰ درصد سهام عدالت چقدر می‌شود؟

دارندگان برگه‌های سهام عدالت با ارزش اسمی یک میلیون تومانی، می‌توانند بیش از چهار میلیون تومان از این سهام خود را از طریق بورس یا بانک بفروشند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

پیشنهاد ضرغامی به روحانی برای آشتی!

عزت‌الله ضرغامی، پس از سخنان رئیس جمهور مبنی بر آشتی، پیشنهاد جالبی را به روحانی در توئیتر خود مطرح کرد. پس از سخنان حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در مورد آشتی و کنار گذاشتن کینه‌ها عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود به سخنان آقای روحانی واکنش نشان داد. ضرغامی در این توئیت با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور نوشت: «رئیس‌جمهور می‌گوید، بیایید با هم آشتی کنیم و کینه‌ها را از دل برداریم. بر این اساس پیشنهاد می‌کنم، آقای رحیم‌پور ازغدی به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت شوند و رفتار رئیس جمهور با منتقدانش در این جلسات اصلاح شود».

z1og_fefdjnd3y7qv

زمان واریز یارانه نقدی خرداد اعلام شد

سازمان هدفمندی یارانه زمان پرداخت یک صد و دوازدهمین مرحله یارانه نقدی را ۲۰ خرداد اعلام کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

آمریکایی زندانی شده در ایران آزاد شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه گزارش داد که «مایکل وایت» کهنه‌سرباز آمریکایی که در ایران زندانی بوده است، از زندان آزاد شده و سوار بر یک هواپیمای متعلق به دولت سوئیس خاک ایران را ترک کرده است. به گزارش تسنیم، این خبرگزاری گزارش داد که «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران ساعاتی پیش به همراه یک پزشک عازم سوئیس شده است تا با مایکل وایت دیدار و او را در بازگشت به آمریکا همراهی کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

چند هزار نفر سهام عدالت خود را فروختند؟

سخنگوی سهام عدالت، گفت: حدود ۵۰۰ هزار سهامدار عدالت سفارش فروش سهام خود را در بانک‌ها به ثبت رسانده‌اند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

جمله معنادار اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره ترامپ

صفحه انگلیسی اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، در پی تظاهرات گسترده مردمی در ایالات مختلف آمریکا، برشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ در مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری منتشر کرد. صفحه انگلیسی زبان منتسب به دفتر رهبر انقلاب اسلامی، پست به زبان انگلیسی منتشر کرد و نوشت: "If you're dark-skinned walking in the US, you can't be sure you'll be alive in the next few minutes"
"شما اگر رنگین‌پوست هستید، اگر سیاه‌پوست و سرخ‌پوست هستید، در خیابان‌های نیویورک و شیکاگو و واشنگتن و کالیفرنیا و غیرذلک وقتی راه میروید، نمیتوانید مطمئن باشید که تا چند دقیقه‌ی دیگر زنده‌اید. "

z1og_fefdjnd3y7qv

آخرین آمار از میزان فروش سهام عدالت

به گفته سخنگوی سهام عدالت حدود ۵۰۰ هزار سهامدار عدالت، سفارش فروش سهام خود را در بانک‌ها ثبت کرده‌اند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied